کد خبر 553178
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

دفتر نشر معارف دو کتاب تازه با نام‌های «فاتح قدس» و «حجله خون» در دست انتشار دارد. کتاب «تا نفس دارم می‌جنگم» نیز به تازگی از سوی این انتشارات به چاپ رسید.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، امیر زارعی، مدیر مسئول موسسه پشتیبان نشر به ایبنا گفت: دو کتاب تازه با موضوع دفاع مقدس از سوی دفتر نشر معارف در دست انتشار است.

وی از کتاب «فاتح قدس» به عنوان یکی از این آثار یاد کرد و گفت: این کتاب درباره شهید طهرانی‌مقدم، نوشته شده است. محمدحسین علیجانی‌زاده روشن، نگارش این کتاب را بر عهده داشته است. «فاتح قدس» تا بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روانه بازار نشر خواهد شد و در این نمایشگاه دیده می‌شود.

زارعی ادامه داد: کتاب دیگری نیز درباره شهید علی پرنده، جانشین فرمانده گردان 410 غواص لشگر 43 ثار‌الله کرمان در دست انتشار است. در حال حاضر، نام این کتاب «حجله خون» است اما احتمالا نام آن تغییر کند.

به گفته مدیر مسئول موسسه پشتیبان نشر، کار گردآوری و تدوین این کتاب را حجت‌الاسلام فاریابی را بر عهده داشته است و نشر معارف می‌کوشد آن را تا بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر کند.

وی همچنین از انتشار کتاب دیگری با نام «تا نفس دارم می‌جنگم» از سوی دفتر نشر معارف خبر داد و گفت: این کتاب خاطرات محمد میرزاوندی است. او از مفاخر هنر لرستان و ایران است که با سروده‌های حماسی خود در دوران جنگ، شناخته شده است. سرود «دایه دایه وقته جنگه» وی در دوران جنگ به یکی از نمادها و آواهای ماندگار دوران دفاع مقدس تبدیل شد.

زارعی درباره محتوای این اثر توضیح داد: در کتاب «تا نفس دارم می‌جنگم» خاطرات دوران کودکی، نوجوانی، فعالیت‌های هنری میرزاوندی در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است. این کتاب در 136 صفحه با شمارگان یک‌هزار نسخه و قیمت 55 هزار ریال به چاپ رسید. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس