کد خبر 552143
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین با اشاره به تولید انبوه شناورهای این نیرو با سرعت 80 نات در سال گذشته گفت: در سال جاری نیز به دنبال افزایش این سرعت طبق برنامه هستیم.

تولید انبوه شناورهای تندروی سپاه با سرعت 80 نات
به گزارش مشرق، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در حاشیه مراسم ختم والده سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه که عصر امروز در مسجد امام خمینی(ره) شهرک محلاتی تهران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از ماجرای دستگیری و رهاسازی آمریکایی‌ها در خلیج فارس هیچ موضوعی که به ما مربوط باشد و در منطقه ایجاد ناامنی کند رخ نداده است.

وی با بیان اینکه آمریکا عامل همه ناامنی‌های منطقه است، گفت: اگر آن‌ها سر جای خود بنشینند هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین با اشاره به تولید انبوه شناورهای این نیرو با سرعت 80 نات در سال گذشته گفت: در سال جاری نیز به دنبال افزایش این سرعت طبق برنامه هستیم.

فدوی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص فیلم سینمایی بادیگارد گفت: این فیلم هم به لحاظ ظاهری در حوزه فنی و بازی بازیگران یک فیلم ارزنده بود و هم به لحاظ محتوایی که می‌گوید اصل برای ما حفاظت از نظام جمهوری اسلامی است حامل یک نکته مهم است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
    0 0
    ماشاءالله
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
    0 0
    مرگ بر آمریکا
  • ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
    0 0
    با یه بمب خوشه ای 100 تا ازاین قایق ها میرن ته خلیج فارس خودمونو تو دنیا مسخره کردیم با قایق مسابقه ای میخوایم با ناو امریکایی که 200 تا فقط جنگنده روشه درگیر بشیم
  • ناشناس ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
    1 0
    اطلاعات نداری مجبور نیستی نظر بدی،سرعت 80 نات را می فهمی چقدره؟ قایق مسابقه؟!!!اگر هم قبلاً قایق مسابقه بوده الان با تغییرات زیاد سریعترین قایق جنگی دنیاست ،همه کشورهایی که نیروی دریایی دارند قایق جنگی هم دارندولی ایران سریعترین قایق های جنگی را داره، در ضمن ایران با قایق های معمولی دردسر زیادی برای همین ناوها در سال 67 ایجاد کرد، در حالی که اون قایق ها یک دهم قابلیت قایق های کنونی سپاه را هم نداشتند وسلاح های خیلی معمولی روی آنها سوار بودوامکانات اندکی داشتند.در ضمن مگه تنها راه مقابله ما با ناوهای دشمن این قایق هاست که میگی خودمونو مسخره کردیم؟!!! ایران کروز ضد کشتی نداره؟ اژدر حوت نداره؟ بالستیک نقطه زن نداره؟ طوری صحبت کردی انگار استفاده از قایق جنگی یک کار من درآوردیه وبقیه دنیا از قایق های جنگی استفاده نمی کنند!!!!!ولی تاکتیک های نظامی کشورها باهم فرق داره وهمه کشورها از تاکتیک یکسان قرار نیست استفاده کنند، البته فکر کنم ناراحتی زیاد از بازداشت ملوانان آمریکایی باعث شده چنین نظری بدی وتوانایی بالای نیروهای مسلح کشورمان در حوزه دریا که دوست ودشمن به آن اذعان دارند را به چالش بکشی ولی زهی خیال باطل....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس