فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکایی ها از توانمندی سابق برخوردار نیستند، افزود: انقلاب اسلامی از بزرگترین قربانیان ناامنی است که منشأ آن دشمنی آمریکایی‌ها است.

آمریکا توانمندی سابق را ندارد/ ملتها با اطمینان در برابر زورگویی های آمریکا ایستادگی کنندبه گزارش مشرق، این مطلب را دریادار پاسدار علی فدوی همزمان با خجسته سالروز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار در دیدار با جمعی از وابستگان نظامی کشورهای خارجی مقیم ایران عنوان کرد.

وی در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه، از امام حسین(ع) به عنوان بزرگ پاسدار اسلام یاد کرد و گفت: حضرت امام خمینی(ره) به برکت امام حسین(ع) این روز را روز پاسدار نامیدند و همه پاسداران به تأسی از امام شهید خود افتخار پاسداری را از بدو پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دارند.

پاسداری از انقلاب اسلامی تکلیف است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران افزود: پاسداری از انقلاب اسلامی شغل نیست، بلکه تکلیف است و پاسداران در راه ادای این تکلیف الهی حتی حاضرند از جان خود نیز بگذرند.

دریادار فدوی با بیان اینکه خواست خداوند متعال قرار گرفتن بندگان در بهترین وضعیت ممکن است، گفت: متأسفانه از روز اول شیطان قسم خورد تا این امر محقق نشود و این روال ادامه یافت تا به امروز که شاهدیم در جای جای منطقه غرب آسیا شیاطین نمی‌گذارند مردم و نیروهای مسلح در شرایط مناسب قرار داشته باشند.

جنگ در منطقه به مسلمانان تحمیل شده است

وی خاطر نشان کرد: امروز شاهد خباثت مضاعف شیاطین در منطقه هستیم، از سویی جنگ به مسلمانان تحمیل شده و از سوی دیگر از طریق عملیات روانی و رسانه‌ای به جهانیان القا می‌کنند که این واقعیت اسلام است، در حالیکه ذات اسلام بر صلح و سلامت بنا نهاده شده و کسانی که این روند را دنبال می‌کنند دشمن بشریت بوده و بدنبال دستیابی به منافع خود هستند.

دریادار فدوی با بیان اینکه شاهد شکل گیری شیطانک‌های کوچکی هستیم که روال شیطان بزرگ را دنبال می‌کنند، به تشکیل گروههای تروریستی با اسامی مختلف و عمل یکسان اشاره و تصریح کرد: گسترش روال تروریستی هر روز ابعاد جدیدی پیدا می‌کند که حتی در بعضی موارد سازندگان و سازمان دهنده‌های آنان نیز قادر به کنترل نیستند.

وی با بیان اینکه اقدامات تروریستی در هر جای دنیا که رخ دهد برای مسلمانان تلخ و ناگوار است، گفت: باید سرمنشأ این روال را مورد توجه قرار داد و وادار کرد که از این روال که برای سراسر دنیا ناامنی بوجود می‌آورد دست بردارد.

انقلاب اسلامی از بزرگترین قربانیان ناامنی است

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: با گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی نمی‌توان به اقدامی رسید که سرمنشأ آنچه مطلوب بشریت نیست انقلاب اسلامی باشد، اما در مقابل انقلاب اسلامی از بزرگترین قربانیان ناامنی است که منشأ آن دشمنی آمریکایی‌ها است.

وی افزود: مطلوب ما این است که وضعیت امنیت و غیر جنگ بر همه جا حکمفرما باشد و سالهای طولانی است که در تحقق این مهم تلاش می‌کنیم و حتی شهید می‌دهیم؛ اینکه امروز در جبهه مقاومت شهید می دهیم بیانگر این واقعیت است که اعتقاد داریم ناامنی در هیچ کجا نباید وجود داشته باشد.

دریادار فدوی ادامه داد: سالهای طولانی است در منطقه خلیج فارس به عنوان نقطه‌ای حساس برای سراسر دنیا تلاش می‌کنیم هیچگونه ناامنی بوجود نیاید و امروز شاهدیم روند طبیعی که باید در این منطقه استراتژیک برقرار باشد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه آنچه در سخنان تمامی سردمداران امریکا بالاتفاق یافت می‌شود تهدید سایر کشورها بویژه ایران است، افزود: آمریکا تنها کشوری است که برای دستیابی به منافع خود حاضر است منافع همه را از بین ببرد و در این خصوص شواهد بسیاری نیز وجود دارد.

آمریکا از توانمندی سابق برخوردار نیست

فرمانده نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: آمریکایی ها برخلاف آنچه مدعی هستند از توانمندی سابق برخوردار نبوده و ملتهای دنیا با اطمینان می‌توانند در برابر آنچه زورگویی آمریکا و خلاف منافع کشورها است ایستادگی کنند همانطور که انقلاب اسلامی این کار را کرد.

وی افزود: آمریکایی‌ها با تسلط بر انرژی در خلیج فارس و با اذعان بر اینکه انرژی موجود در خلیج فارس یک نیاز حیاتی غیرقابل جایگزین برای بسیاری از کشورهای دنیا است و ادعای اینکه آمریکا مسلط بر انرژی خلیج فارس است، درصدد ادامه سلطه بر دنیا با ابزاری که مربوط به خلیج فارس است و ربطی به آنها ندارد هستند.

 تلاش ایران برای تامین امنیت انرژی منطقه

دریادار فدوی با تأکید بر اینکه هیچ عدم امنیت برای تأمین انرژی جهانی توسط ایران بوجود نیامده و نخواهد آمد، گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه از ظرفیت های موجود در خلیج فارس در راستای تحقق منافع خود استفاده نکرده است، بلکه همواره تمام تلاش خود را در جهت تأمین امنیت انرژی بکار گرفته است.

وی با بیان اینکه سالیان طولانی است که توانمندی خود در تأمین امنیت منطقه خلیج فارس را به اثبات رسانده‌ایم، گفت: امروز کسی نمی‌تواند بگوید که در اثر قدرت و توانمندی که انقلاب اسلامی در منطقه دارد عدم امنیت بوجود آمده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تأکید بر اینکه در برابر آمریکا بسیار توانمند شده‌ایم و روند ارتقای توانمندی‌های ما همچنان ادامه دارد، ادامه داد: این مهم بواسطه تهدیدات دائمی آمریکا علیه ملت ایران بوجود آمده و طبیعی است که هر کشور، مردم و نیروی نظامی وقتی مورد تهدید قرار گیرد باید نیروی توانمندی در برابر این تهدید داشته باشد و آن را تقویت کند.

وی افزود: هیچ دشمنی غیر از آمریکایی‌ها را برای خود تهدید نمی‌دانیم که شاهد مثال آن نیز اظهارات رسمی مسئولان آمریکایی و روند اقدامات آنها از سال 1332 تاکنون است.

کشورهای منطقه را عضو یک خانواده می‌دانیم

دریادار فدوی با تأکید بر اینکه کشورهای منطقه را عضو یک خانواده می‌دانیم خطاب به وابستگان نظامی کشورهای خارجی مقیم ایران گفت: امیدواریم امنیت در سراسر دنیا برقرار باشد و نیروهای مسلح در راستای برقراری امنیت کشور خود و مردم دنیا تلاش کنند.

در ادامه این مراسم، رئیس انجمن وابستگان خارجی با تبریک روز پاسدار افزود: برگزاری چنین مراسمی نه تنها موجب تقویت روابط دوستانه فی‌مابین نیروهای نظامی، بلکه موجب ارتقای مراودات میان کشورها می‌شود.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از مهمترین ارکان نظامی ایران است که وظیفه دفاع از کشور را برعهده دارد.

رئیس انجمن وابستگان خارجی با اشاره به توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه گفت: این نیرو به انواع تجهیزات مدرن مجهز شده که قابلیت انجام مأموریت‌های مهم را دارد و از سوی دیگر توسعه زیرساخت های ساحلی را در دست اقدام دارد.

وی تأکید کرد: پیشرفت و شکوفایی سپاه و سلامت و خوشبختی نیروهای مسلح را آرزومندیم و امیدواریم آینده روشن در انتظار ایران اسلامی باشد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • احمد ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    سابق بر این هم توانمندی خاصی نداشت. درمقابل چند ارتش خودفروخته بدون جنگ جدی پیروز شدن، باورشون شد. وگرنه پابرهنه های افغانستان و یمن و ویتنام اینا رو شکست دادن. نادر مهدوی و بیژن گرد با قایق موتوری ناوهاشون رو بیچاره کردن. حساب کنید اگر موشک کروز ضد کشتی داشتن چکار می کردن.
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    ملتها با اطمینان در برابر زورگویی های آمریکا ایستادگی کنند
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    مرگ بر امریکا و متحدانش
  • محمد ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    شادی روح شهدا صلوات
  • اصغر ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    لبیک یا خامنه ای ایول الله سردار یدونه ای
  • 110 ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    مرگ بر آمریکا و اسرائیل
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    مرد خستگی ناپذیر خلیج فارس
  • نیما ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    آمریکا ندارد ما هم باید خودمون رو یکم قوی تر کنیم مخصوصا تو مباحث فرهنگی
  • 125 ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    آمریکا 25 سال اینده را نخواهید دید
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند
  • محمد ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
    0 0
    اگر ارتش عراق به صدام خیانت نمیکرد,امریکا قادر به اشغال عراق ان زمان نبود.امریکا ضعیف کش است.اگر جرات دارد یک گلوله به طرف ایران یا کره شمالی پرتاب کند.....
  • ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
    0 0
    تحریف چرا می کنی!!؟
  • ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
    0 0
    اقا محمد ! میتونم بپرسم چه خیانتی ارتش صدام مرتکب شد؟جز اینکه در همان روزهای اول زیر حجم وحشتناک اتش امریکا در هم شکست ؟ در ضمن در جنگ اول خلیج فارس ارتش عراق به کمک کمک های فراوان کشورهای متعدد به مراتب قوی تر از ابتدای جنگ تحمیلی بود. اما دیدیم چگونه در هم کوبیده شد. تقریبا 70 درصد ارتش اءتلاف متعلق به امریکا بود. هیچ وقت قدرت دشمن را کوچک جلوه ندهید زیرا در ناخوداگاه خود دچار اشتباه محاسباتی میشوید. در ضمن امریکا به کشورهای درپیتی حمله نکرده. به کشورهایی حمله کرده که حمایت مردمشون رو ندارن! جز به کمک حمایت ملت نمی توان در مقابل توان ارتش امریکا ایستادگی کرد.
  • رضوی ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
    0 0
    جناب سردار فدوی تشییع جنازه شهید ناظری بایستی پرشکوهتر برگزارتر میشد و رسمی تر ایشان حق بزرگی برگردن کشورماداره قهرمان ملی ما اوست گلایه ازشماست
  • صادق جمیل الکلام ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
    0 0
    بابا ایدئولوژیک بازی در نیارید و مثل آمریکاییا علمی و آکادمیک عمل کنید. آمریکاییا برای کشوندن جوونای آمریکایی به ویتنام و افغانستان و عراق کلی براشون کار علمی و آکادمیک کردند و تک تک باهاشون مباحثه شد تا قانع شدن برن جنگ. بابا یکم علمی باشن دیگه صادق جمیل الکلام
  • ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
    0 0
    فدایی داری سردار فدوی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس