کد خبر 543880
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

درمانگاه تخصصی و شبانه روزی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان شهید روشنی با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه در شهرستان جاسک به بهره برداری رسید.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ندسا، دریادار علی فدوی در مراسم بهره برداری از این پروژه درمانی- خدماتی گفت: کمک به گسترش پوشش خدمات درمانی تا دورافتاده ترین و محروم ترین لایه های اجتماعی در استان های ساحلی از جمله سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و خوزستان که به نوعی نیروی دریایی سپاه در آنجا حضور دارد را یکی از برنامه های مهم و اساسی خود می دانیم.

وی افزود: رویکرد نیروی دریایی سپاه در احداث مراکز بهداشتی و درمانی به گونه ای است که همه اقشار به ویژه قشرهای محروم اعم از سنی و شیعه بتوانند به راحتی از خدمات این مراکز بهره مند شوند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

مسئول بهداری نیروی دریایی سپاه نیز طی سخنانی، گزارشی از اقدام های خدماتی این نیرو در حوزه بهداشت و درمان در استان های ساحلی ارائه کرد و درباره مشخصات پروژه ای که در شهرستان جاسک به بهره برداری رسید، گفت: این مرکز که شامل دو مجموعه عمومی و تخصصی است که علاوه بر ارائه خدمات به کارکنان سپاه و نیروهای مسلح و همچنین خانواده های آنان، از ظرفیت لازم برای ارائه خدمات به سایر اقشار مردم منطقه اعم از شیعه و سنی به ویژه اقشار محروم برخوردار است.

سردار موسوی جزایری گفت: این مرکز در مساحتی بیش از1100 متر مربع و در چهار طبقه با هزینه و پیگیری نیروی دریایی سپاه به بهره برداری رسیده و از امروز آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز است.

وی ادامه داد: اورژانس، داروخانه شبانه روزی، آزمایشگاه، سونوگرافی، رادیولوژی از جمله بخش های عمومی این درمانگاه و فیزیوتراپی، متخصص داخلی، چشم پزشکی، جراحی گوش، حلق و بینی، زنان و زیمان و اطفال از جمله مهم ترین زیر مجموعه های تخصصی این درمانگاه است.

در این مراسم همچنین فرمانده پایگاه دریایی امامت ندسا، امام جمعه و فرماندار جاسک، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان محلی و تعدادی از خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم این شهرستان نیز شرکت داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس