کد خبر 550965
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶

امروز تولد بانوی آب و آیینه،حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز مادر است. همه کارها را کنار گذاشتم و نهار میهمان سفره مادر بودم، نود و دومین بهارش را آغاز می‌کند،با وجود سالها رحلت همسر و شهادت فرزندش با قرآن و کلام خدا انس دارد. مادر نعمتی که جایگزین ندارد.

بوسه هاشمی بر دستان مادرش +عکسبه گزارش مشرق،  سید حسن هاشمی در اینستاگرام خود به مناسبت میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز بزرگداشت مقام مادر نوشت: دستان تو، بهشت زمین است. روزها و سالها و دهه‌ها نیز که بیایند و بروند؛ آغوش گرم مادر و دستان پر مهرش؛ بهشت زمین است.

هر بار صدای مادر، این آرام جان را می‌شنوم؛ و هر گاه دلم پر می‌زند تا، ولو برای چند ساعت خودم را به مشهد برسانم و به محضرشان برسم؛ زبانم از شکر پروردگار قاصر می‌شود.

نود و دومین بهار عمرش را آغاز می‌کند، به‌حمدلله روی پاهای خودش راه می‌رود و تمام کارهایش را، شخصاً انجام می‌دهد. با وجود سالها رحلت همسر و شهادت فرزند رعنایش، به لطف عمری انس با قرآن و کلام خدا، همچنان حافظه ای بی نظیر برایمان ارمغان دارد؛ و صندوقچه ای ناب از اسرار و خاطرات زلال کودکی و البته نصایح مادرانه و بی بدیل.

امروز سالروز تولد بانوی آب و آیینه، حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز بزرگداشت مقام مادر است. همه کارها را کنار گذاشتم و نهار را میهمان سفره مادر بودم. این روز بزرگ را به همه مادران و بانوان سرزمینم، به ویژه مادران صبور و فداکار شهدا و البته مادر عزیزم، تبریک گفته و برای یکایک آنها آرزوی سلامتی و عمر با عزت دارم.

خداوند، روح همه مادران آسمانی را نیز غریق رحمت کند. به جوانان عزیز هم توصیه می‌کنم، قدردان نعمت پدر و مادر باشند. نعمتی که جایگزین ندارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بهروز ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
    0 0
    جناب آقای دکتر هاشمی بعنوان یک انسان والا مقام و با سجای اخلاقی بی نظیر از نوادر زمان و مورد احترام و علاقه توده ملت است. خداوند عمر پر برکتش را طولانی کند.
  • مهسود ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    احسنت به اين مادر که چنین فرزندی رو تربیت کرده
  • ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    کدوم هاشمی هنوز بلد نیستنید چطور اخبار و متن بزارید. متاسفم مشرق خان پروفسورهایت ببین
  • ابی ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    خداحفظت کند ترا ومادرت را ای عزیز.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس