کد خبر 550206
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰

گروهک تروریستی منافقین همگام با کشورهایی چون عربستان سعودی و امارات متحده عربی از تمدید ماموریت گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور ایران اسقبال کرد.

به گزارش مشرق، گروهک منافقین که سال‌ها در انجام عملیات تروریستی و کشتن غیر نظامیان در ایران از اقدامی فرو گذار نکرد  و حتی در سال‌های جنگ تحمیلی کنار «صدام حسین» ریس جمهور وقت عراق قرار گرفت، همگام با برخی کشورهای عرب منطقه چون امارات متحده عربی و عربستان سعودی از تمدید ماموریت گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور ایران استقبال کرد.

بر اساس این گزارش، گروهک منافقین و شورای به اصطلاح مقاومت وابسته به این گروهک، با صدور بیانیه‌ای  ضمن استقبال از تمدید ماموریت «احمد شهید» مدعی شد که تنها با این گونه اقدام ها می‌توان در برابر جنایت‌های ایران علیه بشریت (!) مقابله کرد.

گروهک منافقین در این مسیر کنار کشورهایی که سابقه طولانی در مخالفت با جمهوری اسلامی دارند قرار گرفت. کشورهایی چون عربستان سعودی، امارات متحده عربی و قطر از جمله موافقان حکم تجدید ماموریت احمد شهید بودند.

 «حسین جابر انصاری» سخنگوی وزارت خارجه ایران نیز در این زمینه اعلام کرد، تمدید ماموریت گزارشگر ویژه ایران با اهدافی سیاسی و تنها بر مبنای خصومت با جمهوری اسلامی صورت گرفته است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
    0 0
    این گروهک مگه هنوز وجود داره؟
  • اذربایجانی ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
    0 0
    مرگ بر منافق مرگ بر مزدور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس