کد خبر 546519
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز استکبار از انقلاب اسلامی ایران وحشت دارد و بخش عمده ای از این ترس نیز به خاطر حفظ رژیم صهیونیستی است.

به گزارش مشرق، سردار محمد کوثری شامگاه جمعه در یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم شهرستان ورامین ضمن تسلیت ایام فاطمیه و ابراز خرسندی از حضور در میان مردم مومن ورامین اظهار داشت: صحبت کردن درباره شهید و فرهنگ شهادت، کار بسیار سخت و دشواری است، زیرا شهدا با خداوند متعال معامله کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: خداوند متعال اراده کرده تا تحولی را در کره خاکی به وجود آورد و این تحول نیز به وسیله اسلام ناب محمدی رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: در پایان قرن بیستم بود که یک انسان الهی یعنی امام راحل با تکیه بر خداوند متعال، منشأ تحول در جهان شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: امام راحل در زمانی دست به تحول در جهان زد که دو ابر قدرت شرق و غرب حضور داشتند و این دو قدرت، دین را افیون توده ها می دانستند.

وی یادآور شد: امام راحل با دست خالی آمد و تحول بزرگی را به وجود آورد، به طوری که دو ابرقدرت شرق و غرب با همه توان و امکانات خود نتوانستند مقابل آن ایستادگی کنند.

کوثری عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب نیز با همه توان و ظرفیت به دنبال ضربه زدن به اسلام و نظام اسلامی بودند اما باز هم به نتیجه نرسیدند.

وی بیان داشت: امام راحل همه چیز را خدایی می دانست، چرا که در مدت عمر خود خالصانه با خداوند متعال معامله کرده و مطمئن بود که خدا کمک خواهد کرد.

کوثری با اشاره به برکات همراهی خداوند متعال متذکر شد: کسی که با خداوند معامله کند، دنیا برایش زندان می شود و امام راحل نیز همواره تأکید می کردند که هیچ قدرتی بالاتر از قدرت خداوند نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات سوریه گفت: شهدای مدافع حرم به مراتب اجر و پاداش بالاتری نسبت به شهدای جنگ تحمیلی دارند، چرا که هم هجرت کرده و هم با دشمنان اسلام و انقلاب جنگیدند.

وی تأکید کرد: در جنگ سوریه، ۷۸ ملیت به کمک تروریست ها آمدند و استکبار می خواست ظرف دو ماه به هدف خود برسد اما پس از گذشت چند سال، همچنان از رسیدن به هدف خود عاجز بوده و به همین خاطر ناراحت و عصبانی است.

کوثری یادآور شد: امروز استکبار از انقلاب اسلامی ایران وحشت دارد و بخش عمده ای از این ترس نیز به خاطر حفظ اسراییل است  اما باید به دشمن گفت که از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

وی با اشاره به دروغگویی آمریکا و استکبار یادآور شد: آمریکایی ها پس از انفجار برج های دوقلو، بارها القاعده را عامل این انفجار معرفی کرد اما امروز با بی شرمی، ایران را متهم کرده و به دنبال غرامت است و این نشان می دهد که آمریکایی ها از دروغ گفتن ابایی ندارند.

کوثری افزود: قرن آینده، قرن اسلام است و انقلاب و اسلام، ابرقدرت ها را به خاک ذلت خواهند نشاند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس