عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: اگر مقامات آمریکایی با برگزاری رزمایش موشکی خواستار اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران شدند ناشی از ضعف آنها در مقابله با توان موشکی ایران است.

به گزارش مشرق ،اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به برگزاری رزمایش " اقتدار ولایت" سپاه پاسداران، اظهار داشت:  رزمایش و  آزمایشات موشکی در راستای ارتقاء توان دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه رزمایش اقتدار ولایت برای به نمایش گذاشتن توانمندی موشکی سپاه است، تصریح کرد: توان موشکی و نظامی در نیروهای مسلح  نشانگر آمادگی این نیروها در پاسخ کوبنده به هرگونه  تهدیدات احتمال است.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با اشاره درخواست وضع تحریم‌های جدید علیه ایران به بهانه آزمایش موشکی جدید این کشور، گفت: اگر کنگره آمریکا خواستار وضع تحریم‌های جدید علیه ایران شده برخلاف تعهد این کار را این انجام داده و این نشان از روحیه استکباری آنها دارد که همه چیز را برای خود می‌خواهند.

کوثری تاکید کرد: آزمایشات موشکی سپاه به هیچ‌وجه نقض برجام از سوی ایران نیست این موضوع را بارها از تیم مذاکره کننده خواستار شدیم و آنها نیز تایید کردند و اگر مقامات آمریکایی با برگزاری این رزمایش خواستار اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران شدند ناشی از ضعف آنها در مقابله با توان موشکی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه توانمندی موشکی ایران در چارچوب قوانین بین‌الملی است، گفت: برگزاری این رزمایش‌ها در راستای برقراری امنیت جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مسلمان منطقه است
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس