برنامه نود ۱۷ اسفند با محوریت پوشش هفته ۲۲ رقابت های لیگ برتر و هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲:۴۰ دوشنبه از شبکه سه سیما آغاز شد.

به گزارش مشرق، عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه گفت سه ساعت در خدمت شما خواهیم بود و در مورد اتفاقاتی که هفته گذشته در لیگ برتر فوتبال کشورمان و لیگ قهرمانان آسیا رخ داد صحبت می کنیم. وی همچنین اعلام کرد هفته آینده دو برنامه نود خواهیم داشت و علاوه بر برنامه دوشنبه که به بررسی لیگ برتر اختصاص دارد یک ویژه برنامه سال نو هم جمعه شب خواهیم داشت و سعی می کنیم لحظات شادی برای شما رقم بزنیم.

در ابتدا نظرسنجی برنامه این هفته درخصوص انتخاب مرد سال فوتبال ایران با چهار گزینه علیرضا جهانبخش، احسان حاج‌صفی، سیدمهدی رحمتی و مهدی طارمی پخش شد.

فردوسی پور گفت گزینه های زیادی در این سال نداشتیم و به همین خاطر 4 نفر را انتخاب کردیم و نزدیک ترین گزینه ای که در نظرسنجی قرار نگرفت امید ابراهیمی بود تا تعداد آرای تیم استقلال بین دو گزینه شکسته نشود. ذوب آهن هم تیم خوبی داشت اما ستاره شاخصی نداشت که بشود انتخاب کرد، سردار آزمون هم می توانست بین نفرات قرار بگیرد.

برای دیدن فیلم های برنامه نود اینجا کلیک کنید

 

کلیپی از آنچه در برنامه امشب نود خواهیم دید پخش شد که شامل بخش های زیر بود:

- گزارش اختصاصی از یونان و محبوب ترین بازیکن تیم پانیونیوس کریم انصاری فرد
- پیروزی آبی ها و پانزدهمین هفته صدرنشینی
- صحبت با صاحب ناب ترین تکنیک فوتسال ایران محمدرضا حیدریان
- دو امتیاز از دست رفته دیگر پرسپولیس در روز پر سر و صدای ورزشگاه آزادی

گزارش کامل از مسابقات سه نماینده ایران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا بخش بعدی بود.

 آمار عملکرد گزینه های نظرسنجی امشب در سال ۹۴ مرور شد:

کلیپ جالب از داستان هفته ۲۲ لیگ برتر بخش جدید این هفته های نود است که در ادامه پخش شد.

جدول لیگ برتر و گلزنان مرور شد و برنامه هفته بیست و سوم اعلام شد.

 نود درجه و مرور طنز مسابقات هفته ۲۲ لیگ برتر بخش بعدی بود که شامل اتفاقات زیر بود: پدید  آمدن اعداد یونانی در تابلوهای تعویض، سریع ترین سوتی تاریخ لیگ توسط میلاد فخرالدینی، اثبات استقلالی بودن محسن فروزان، آب و هوای خراب دروزاه‌بانی در لیگ، آینده روشن مربی گری بنگر با داد و بیدادهایش، چهره جدید علی کریمی، لباس پرسپولیسی محمد عباس زاده و انقراض یوزپلنگ ایرانی به خاطر نتایج پرسپولیس .

 عادل فردوسی پور به دکتر حمید سجادی از مدیران باشگاه سایپا و سالک مربی تیم ناشنوایان که در غم از دست دادن پدرشان به سوگ نشستند تسلیت گفت.

بازی استقلال خوزستان با برتری شاگردان ویسی برای سیاه جامگان اولین مسابقه این هفته بود.

پس از آن بازی گسترش فولاد با برتری پرگل مقابل استقلال اهواز به پخش رسید.

 سایت برنامه نود و بخش های مختلف آن بررسی شد و عادل فردوسی پور در خلال آن اعلام کرد نزدیک انتخابات فدراسیون فوتبال که شویم با حضور کاندیداها مناظره برگزار می کنیم و مفصل به این بحث خواهیم پرداخت.

ترین های هفته ۲۲ لیگ پخش شد که شامل بخش های زیر بود:
- حرکات تکنیکی هفته: سجاد شهباززاده/استقلال، مهرداد بایرامی/فولاد، مهرداد محمدی/راه آهن، امین جوادی مقدم / سایپا، محمد طیبی/  استقلال خوزستان، فرشید اسماعیلی/ استقلال، حمیدرضا علی عسگری / سیاه جامگان، مهدی اسلامی / استقلال اهواز، بهنام برزای/ استقلال، کریم اسلامی / صبای قم، علی فاطمی / راه آهن، شهرام گودرزی / گسترش فولاد
- کار تیمی برتر هفته: راه آهن مقابل استقلال
- تصمیم داوری برتر هفته: هادی طاوسی کمک داور بازی صبا و قبول گل صبا مقابل سپاهان
- موقعیت از دست رفته هفته: حمید علی عسگری مقابل استقلال خوزستان
- پاس گل برتر هفته: سجاد شهباززاده مقابل راه آهن
- مهار برتر هفته: حامد لک مقابل سپاهان
- گل برتر هفته: رامیان رضاییان مقابل تراکتورسازی

خلاصه مسابقه پرحاشیه و جذاب سپاهان و صبای قم با تساوی دو بر دوی تیم ها در ادامه روی آنتن رفت.

داوری این مسابقه حواشی و اعتراضات بسیاری به دنبال داشت و در نهایت به درگیری لفظی علی دایی و استیماچ منجر شد که گزارشی درباره آن پخش شد.

میانگین گل زده در لیگ های معتبر دنیا مرور شد و در مقایسه با لیگ برتر ایران مشخص شد لیگ ایران با قرار گرفتن در رده ۱۳۴ جهان، از ۱۵ لیگ کم گل جهان است.

 هدایت الله ممبینی به عنوان کارشناس داوری به برنامه اضافه شده و قرعه کشی مسابقه پیام کوتاه به کمک او انجام شد. ۳۲۶۱ نفر از ۷۵ کشور هفته قبل در نظرسنجی برنامه نود از خارج کشور با استفاده از اپلیکیشن پیامکی نود شرکت کرده بودند.

 گزارشی درباره مصطفی حکمت شعار پیشکسوت داوری کشور پخش شد که در بستر بیماری است.

داوری بازی گسترش فولاد و استقلال اهواز بررسی شد که ممبینی درباره آن گفت: مهاجم گسترش فولاد در محوطه جریمه با دست شارژ شد و باید یک ضربه پنالتی اعلام می شد.
مسابقه سپاهان - صبای قم: گل دوم صبا درست بود و آفساید نبود. در ادامه یک آفساید اشتباه به ضرر صبا اعلام شد و مدافع سپاهان توپ را ارسال کرده بود.

خلاصه و حواشی بازی استقلال با راه آهن با میزبانی راه آهنی ها در ورزشگاه آزادی بازی بعدی بود.

روزبه چشمی هافبک جوان و موفق استقلال به عنوان مهمان ویژه به استودیو نود آمد و گفتگو با او آغاز شد.

تقویم نود و مرور اتفاقات نوستالژیک فوتبال مصادف با ۱۱ تا ۱۷ اسفند پخش شد که شامل بخش های زیر بود:
- مسابقه ایران ۲-۰ برمه در ۱۴ اسفند ۱۳۲۹ اولین بازی رسمی ملی ایران
- مسابقه پرسپولیس - ابومسلم در ۱۴ اسفند ۷۸
- کناره گیری پرسپولیس از لیگ برتر پس از ۸ هفته
- ۱۱ اسفند تولد همایون شاهرخی و جلال طالبی
- ۱ مارس ۱۹۵۳ تولد کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی
- ۱۵ اسفند ۵۲ تولد محمدرضا حیدریان و گفتگوی ویژه تقویم نود با او که می گوید موبایل ندارد و موتور سواری می کند!
- ۱۲ اسفند ۸۰ و بازگشت دوباره عابدزاده به زندگی و فوتبال
- ۱۲ اسفند ۸۶ و مسابقه جالب فجرسپاسی ۰-۲ پرسپولیس که در آن خبر سرمربی شدن افشین قطبی در تیم ملی تکذیب شد
- ۱۵ اسفند روز درختکاری
- سالروز گل تاریخی دنیس برگکمپ به نیوکاسل

 

در میانه گفتگو با چشمی بررسی عملکرد لژیونرها در هفته گذشته نیز پخش شد.

ساعت ۰۰:۱۶ بامداد برای اولین بار نتایج نظرسنجی منتشر شد که با شرکت یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفر مهدی طارمی با ۵۱ درصد اول بود و مهدی رحمتی با ۳۵ درصد دوم.

خلاصه و حواشی بازی پرحاشیه پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی در ادامه به پخش رسید.

 داوری بازی استقلال - راه آهن بررسی شد و ممبینی درباره اتفاقات آن گفت: گل استقلال درست بود و توپ از خط دروازه رد شد. محسن فروزان برای به زمین کوبیدن توپ باید کارت زرد میگرفت. شارژ مهاجم راه آهن روی خط محوطه جریمه استقلال انجام شد و خطای بیرون محوطه جریمه بود. توپ مشکوک در محوطه جریمه به دست میثم مجیدی بازیکن استقلال خورد که به نظر نمی رسید خطای هند باشد و اگر هم به دستش خورده باشد با توجه به شدت ضربه و فاصله کم پنالتی نبود. ضربه کف پا به عادل شیحی باید با کارت قرمز جریمه می شد.
مسابقه پرسپولیس - تراکتورسازی: محسن مسلمان به علت بی ملاحظگی و ضربه کف پا به سر عشوری باید کارت زرد می گرفت. قبل از ضربه کاشته منجر به گل تراکتور عشوری با دست به سینه رضاییان زد و خطا کرد و همان توپ در ادامه تبدیل به گل شد. هل دادن انصاری مدافع پرسپولیس قبل از ضربه کاشته منجر به گل توسط ایران‌پوریان خطا نبود و چون توپ هنوز به جریان نیفتاده بود باید توسط داور تذکر می گرفت. تکل بنگر روی پای ایران‌پوریان خطای شدید بود و باید با کارت قرمز جریمه میشد. مهدی طارمی دقیقه ۸۹ در محوطه جریمه زمین خورد که کارت زرد به او درست بود و او رفت که پنالتی بگیرد و تمارضش آشکار بود.

آنالیز بازی پرسپولیس و تراکتورسازی پخش شد که بر مبنای آن تیم برانکو بالاخره متوقف شد و در برابر تاکتیک شاگردان قلعه نویی کاری از پیش نبرد.

بازی نفت تهران و ذوب آهن مسابقه بعدی هفته ۲۲ بود که در جدول پخش قرار گرفت.

گزارش اختصاصی برنامه نود از درخشش کریم انصاری فرد در لیگ یونان و تبدیل مهاجم ایرانی به محبوب ترین بازیکن پانیونیوس پخش شد که نسخه کامل تر و پخش نشده آن در سایت برنامه نود منتشر شد.

از ۹۰ تا ۹۰ شامل حواشی یک هفته گذشته فوتبال کشور پس از آن به پخش رسید که شامل حواشی مسابقه پیشکوستان پرسپولیس-استقلال با رسانه ورزش، شایعه محروم بودن سعید آقای بازیکن تراکتور مقابل پرسپولیس، درگیری بین نیمکت نفت تهران و ذوب آهن، داستان سربازی سروش رفیعی و دعوت به تیم ملی، اولین دوره جشنواره ملی فوتبال پایه دختران، برگزاری کارگاه امنیت در فوتبال با حضور نماینده امنیتی یوفا در تهران بود.

 خلاصه بازی فولاد خوزستان برابر سایپا مسابقه بعدی بود که به پخش رسید.

و در نهایت بازی پدیده در مقابل ملوان انزلی به عنوان آخرین مسابقه هفته بیست و دوم روی آنتن رفت.

داوری بازی نفت تهران - ذوب آهن بررسی شد کارشناس نود درباره آن گفت: گل ذوب آهن در شرایط آفساید به ثمر رسید و هنگام سانتر رجب زاده به نظر می رسید آخرین بازیکن ذوب آهن جلوتر بود. خطای وحیدی امیری روی ولید اسماعیل بدون توپ انجام شد و باید کارت زرد دوم را می گرفت و از بازی اخراج می شد که نشد. لگد رشید مظاهری به سینه بازیکن زمین افتاده نفت تهران باید با کارت قرمز جریمه می شد. یک آفساید اشتباه از نفت تهران اعلام شد که یک موقعیت گل از این تیم گرفت. مدافع ذوب آهن در محوطه جریمه با دو دست قربانی مهاجم نفت را شارژ کرد و باید یک پنالتی برای نفت اعلام می‌شد که نشد.
مسابقه فولاد - سایپا: مهاجم فولاد در حین چرخش در محوطه جریمه زمین خورد و خطای پنالتی رویش رخ نداد. شوت میلاد میداوودی در محوطه جریمه به دست مدافع فولاد خورد و باید ضربه پنالتی اعلام می شد چون مدافع می توانست دستش را دور کند. خطای مدافع سایپا روی بازیکن فولاد بیرون خط محوطه جریمه انجام شد و پنالتی نبود.
مسابقه پدیده - ملوان: توپ به دست مدافع پدیده در محوطه جریمه خورد ولی پنالتی نبود. درباره کارت زرد دوم و اخراج آل نعمه به دلیل اتلاف وقت با توجه به شرایط بازی داور تصمیم می گیرد و احتمالا تصمیمش درست بوده.

گل ها و نتایج مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول باشگاه های کشور پخش شد.

روزنامه های ورزشی سه شنبه از روی سایت برنامه نود مرور شد.

عادل فردوسی پور از لباس های بزرگ و بدقواره بچه هایی که همراه با بازیکنان در لیگ برتر وارد زمین می شوند انتقاد کرد که به همین خاطر بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ روی خط تلفنی نود آمد و ضمن ارائه توضیحاتی در این باره گفت از هفته های بعد این مشکل را برطرف می کنیم.

داوری بازی های جنجالی لیگ یک بررسی شد که ممبنی درباره مسابقه آلومینیوم هرمزگان و خونه به خونه بابل گفت: سرنگونی بازیکن خونه به خونه در محوطه جریمه خطا نبود و مدافع آلومینیوم توپ را زد. ضربه گل برگردان بازیکن خونه به خونه درست بود و آفساید نبود.

با پخش آخرین آمار نظرسنجی برنامه این هفته ساعت ۱:۴۰ بامداد به پایان رسید. در پایان با شرکت یک میلیون و ۷۷۸ هزار نفر ، مهدی طارمی با ۵۱،۸ درصد آرا عنوان مرد سال فوتبال ایران را به دست آورد و سیدمهدی رحمتی با ۳۵ درصد دوم شد و علیرضا جهانبخش و احسان حاجی صفی با ۹،۳ و ۳،۹ درصد آرا در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    اگه فردوسی پور چهار گلدون به رنگ قرمز آبی زرد و سفید بگذارد گلدون قرمز رای بیشتری میاره به هر دلیل حالا میتونه بگه گلدون سال انتخاب شد اصلا فوتبال ایران سال داره که مرد سال داشته باشه
  • ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    صحبت با کاندیداهای فداسیون فوتبال وقتی که مردم در انتخاب آن نقشی ندارند بی فایده است
  • علي ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    يك پيرمرد پرسپوليسي يا استقلالي در گزينه مرد سال باشد اول مي شود. اين نظر سنجي ها را جمع كنيد .
  • علي ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    يك پيرمرد پرسپوليسي يا استقلالي در گزينه مرد سال باشد اول مي شود. اين نظر سنجي ها را جمع كنيد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس