کد خبر 545172
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲

گفته می شود با توجه به خطای شدید محسن بنگر روی بازیکن تراکتورسازی که ممکن بود سلامت بازیکن حریف را به خطر بیاندازد و چالش هایی که این خطا در بازی ایجاد کرد کمیته انضباطی در نظر دارد این صحنه را مورد ارزیابی قرار دهد و در صورت نیاز محرومیت جدیدی را برای بنگر در نظر بگیرد.

به گزارش مشرق، کارشناسان داوری به اتفاق نظر داده اند که خطای محسن بنگر روی محمد ایرانپوریان کارت قرمز داشته و داور با اغماض به کاپیتان پرسپولیس کارت زرد نشان داده است.

البته محسن بنگر با کارت زردی که در بازی با تراکتورسازی گرفت بازی بعدی پرسپولیس که در برابر صبا برگزار می شود، را از دست داد.

با این حال گفته می شود با توجه به خطای شدید محسن بنگر روی بازیکن تراکتورسازی که ممکن بود سلامت بازیکن حریف را به خطر بیاندازد و چالش هایی که این خطا در بازی ایجاد کرد کمیته انضباطی در نظر دارد این صحنه را مورد ارزیابی قرار دهد و در صورت نیاز محرومیت جدیدی را برای بنگر در نظر بگیرد.

کارت زرد بنگر قرمز می‌شود +عکس

بر اساس ماده 67 اعتراض به تصمیمات فنی داور ممنوع است اما کمیته انضباطی می تواند تصمیمات داور در خصوص دادن کارت زرد یا قرمز به بازیکنان را تغییر دهد.

یکی از اعضای کمیته انضباطی این خبر را تایید کرد اما گفت که نتیجه این جلسه هنوز مشخص نیست. هر چند باشگاه تراکتورسازی هم به قضاوت بازی معترض شده است و معتقد است داور باید در آن صحنه به محسن بنگر کارت قرمز می داده است.

چنانچه کارت زرد محسن بنگر قرمز شود او بازی بعدی تیم پرسپولیس را در شرایطی از دست خواهد داد که دو کارت زرد او به قوت خود باقی خواهد ماند. هم چنین این احتمال هم وجود دارد کمیته انضباطی بدون اینکه کارت زرد محسن بنگر را تغییر دهد به دلیل خطای خشن، این بازیکن را محروم کند. در این صورت محرومیت او مازاد بر محرومیت وی به دلیل سه کارته بودن خواهد بود. این هم در حیطه اختیارات کمیته انضباطی است و پیش تر  اتفاق افتاده بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    باید محروم بشه
  • ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    چقدر اخبار شوتبالی ها را منتشر می کنید که هیچ گلی به سر مملکت نزدند و فقط ادعا دارند. چرا اخبار بیکاری جوانان تحصیلکرده و نخبه دانشگاهی را منتشر نمی کنید. وزارت ورزش و جوانان شده وزارت حمایت از شوتبال.
  • حمیدرضا کریمی ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    چرا طبق همین ماده 67 کارت قرمز صادقی در بازی ذوب آهن یا بنگر در بازی سپاهان که همین کمیته تایید کرد اشتباهه را برنگردوندن.
  • ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    به شدت محرومش کنید تا دیگه از این وحشی بازیها تو فوتبال نبینیم
  • ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    دیشب تو نود معلوم شد گل تراکتور مردود بود پس اگه کارت زرد بنگر قرمز بشه گل نتیجه بازی هم یک صفر به نفع پرسپولیس کنن اگه عدالت دارن
  • امیر تبریز اوغلی ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    اینا فقط برا تراختور هست. نه برا لنگی جماعت
  • رحیم ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    سلام با محرومیت اقای بنگر حق از دست رفته تراکتور که باید پرسپولیس 10نفره ادامه میداد چه میشه؟
  • ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    تحلیلت تو حلقم
  • علی ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    متاسفم برا اینگونه اظهارات کسی که بازی رو به جنجال کشید عشوری بازیکن تراکتور بود شروع تمام بی نظمی ها از طرف این بازیکن بود حتی در نیمه اول در ضمن گل صددرصد مردود تراکتور تکلیفش چی میشه اگه خطا ی استاد عسوری گرفته میشد کار به این جاها نمی رسید
  • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    بنگر و دور و برت را نگاه کن آقای بنگر و قشنگ بازی کن آقای لنگر ، شاید مترجمتان باشد چلنگر.
  • رضاااا ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    حق از دست رفته چ صیغیه بله بنگر باید اخراج میشد اما اقای عادل باید صحنه حمله کردن عشوری به بنگرم نشون میداد ک اونم اخراج داشت یک درصد اگه نداشت گل تراکتور طیق نظر کارشناس نود بخاطر اشتباه داور زده شده ک خطا روی رضاییان رو نگرفت پس اینم به اون در

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس