کد خبر 545480
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸

رای گیری و انتخاب بهترین های تلویزیون در سال ۹۴، از شنبه شب گذشته در برنامه "سه ستاره" آغاز شده است.

به گزارش مشرق، رای گیری و انتخاب بهترین های تلویزیون در سال ۹۴، از شنبه شب گذشته در برنامه "سه ستاره" آغاز شده است."سه ستاره" به تهیه کنندگی احسان علیخانی و با اجرای خود او با آرش ظلی پور به مدت هشت شب به صورت زنده روی آنتن شبکه سه خواهد رفت تا در بخش های مختلف به معرفی و انتخاب بهترین های تلویزیون در سال گذشته بپردازد.

به انتخاب یک هیئت داوری ۳۳ نفره، در هر یک از هشت بخش اصلی مجری، برنامه‌های ورزش و سرگرمی،گزارشگران برنامه‌ای، مجموعه‌های داستانی و نمایشی، بازیگران مرد، بازیگران زن و ۲ بخش جنبی متشکل از ورزشکاران برتر زن و مرد گزینه هایی معرفی شده اند که انختاب بهترین کاندیدا در هر بخش با رای مردم مشخص می شود.

برنامه نود در سه بخش بهترین برنامه ورزش و سرگرمی، بهترین مجری و بهترین گزارشگری حضور پررنگی دارد. بهترین مجری سال از میان رامبد جوان، محمدجعفر خسروی، میلاد دخانچی، نجم الدین شریعتی، علی ضیا، عادل فردوسی‌پور، داریوش فرضیایی و ندا ملکی انتخاب خواهد شد. برای رای دادن به عادل فردوسی پور کافی است کد موجود در تصویر زیر را از طریق گوشی تلفن همراه خود شماره گیری کنید. ( رای دادن از این طریق هیچ هزینه ای ندارد)

 

در بخش برنامه های ورزش و سرگرمی خندوانه، دستپخت، ساعت ۲۵، فوتبال ۱۲۰، قندپهلو، محله گل و بلبل، مشاعره و نود توسط هیات انتخاب برگزیده شده اند که برای رای دادن به برنامه نود کافی است کد موجود در تصویر زیر را از طریق گوشی تلفن همراه خود شماره گیری کنید. ( رای دادن از این طریق هیچ هزینه ای ندارد)

 

 

 

در بخش بهترین گزارشگر، محمد حسین میثاقی نماینده برنامه نود است. در این بخش اسامی کاندیداها به این شرح است: عترت افشار، محسن حاجیلو، شاهین صمدپور، محمود کریمی، محمد حسین میثاقی و حامد میرزاپور. برای رای دادن به محمد حسین میثاقی، کافی است کد موجود در تصویر زیر را از طریق گوشی تلفن همراه خود شماره گیری کنید. ( رای دادن از این طریق هیچ هزینه ای ندارد)

 

 

 

همچنین چنانچه مایل هستید در بخش بهترین برنامه ورزشی و سرگرمی به به فوتبال ۱۲۰ ، به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور و با اجرای محمد حسین میثاقی رای بدهید، کافی است کد موجود در تصویر زیر را از طریق گوشی تلفن همراه خود شماره گیری نمایید. ( رای دادن از این طریق هیچ هزینه ای ندارد)
منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس