دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه هر رای مردم برگی از دفتر اقتدار و عزت ایران اسلامی شد و انتخابات اخیر آخرین میخ بر تابوت ادعای تقلب بود،‌ گفت: هر نماینده‌ای از هر جناح و گروهی که در این انتخابات رای آورده نماینده ملت است.

به گزارش مشرق، محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در اجلاس دبیران استانهای این حزب با اشاره به انتخابات اخیر اظهار داشت: مردم در سراسر کشور در لبیک به رهبری پای صندوق های رای آمدند و عظمت مردمسالاری دینی را به جهانیان نشان دادند.

حبیبی تصریح کرد: هر رای مردم برگی از دفتر اقتدار و عزت ایران اسلامی شد و انتخابات اخیر آخرین میخ بر تابوت ادعای تقلب بود؛ هر نماینده ای از هر جناح و گروهی که در این انتخابات رای آورده نماینده ملت است و باید با وحدت و همدلی مشکلات مردم به خصوص مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند.

وی در ادامه افزود: در این دوره از انتخابات نظم و انضباط مردم در پای صندوقهای رأی، ادب گفتگو در رقابت‌ها در تضمین امنیت انتخابات مؤثر بود و ازاین بابت از مردم کمال تشکر را داریم.

همچنین در این اجلاس بادامچیان نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی نیز با اشاره به اخلاق پیروزی در انسانها بیان داشت: انسانی که برای خدا کار می کند همیشه پیروز است و در پیروزی و شکست همیشه اخلاق ویژه توحیدی دارد.

وی افزود: انسان خدایی وقتی پیروز می شود آن را از جانب خداوند متعال می یابد زیرا کار خدایی اوست که پیروز شده است و نه اینکه ان شخص غلبه پیدا کرده است.

بادامچیان ادامه داد: به همین دلیل در فتح خرمشهر امام عزیز و بزرگوار فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد زیرا کار به صورت خالص برای خدا انجام شده است.

وی تصریح کرد:‌ مومنان خدا مانند اهل جهنم که به جان یکدیگر می افتند و یکدیگر را مقصر می‌دانند، نیستند بلکه به محاسبه خود پرداخته و نگاه می کنند ببینند کجا در انجام وظیفه کوتاهی کرده اند و سپس بررسی می کنند که وظیفه و تکلیف آنها در شرایط کنونی چیست و به برنامه ریزی برای آینده روی می آورند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس