کد خبر 544946
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

آرنولد شوارتزنگر اعلام کرد که در میان نامزدهای جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری آمریکا از جان کیسیک فرماندار جمهوری‌خواه اوهایو حمایت می‌کند.

به گزارش مشرق، بازیگر «نابودگر» در یک پیام ویدئویی که یک‌شنبه منتشر شد، گفت : «من می‌خواهم جان کیسیک نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری و در نهایت رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا شود.»

حمایت آرنولد از جان کیسیک درست در زمانی صورت می‌گیرد که دیگر جمهوری‌خواهان نیز با حمله به دونالد ترامپ در حال تلاش برای کم کردن رای او هستند. برای نمونه چندی پیش میت رامنی نامزد دور قبل ریاست جمهوری آمریکا ترامپ را شیاد و حقه‌باز خوانده بود.

البته علیرغم خواست آرنولد و دیگر چهره‌های شاخص حزب جمهوری‌خواه، در حال حاضر دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان است.

شوارتزنگر که جان کیسیک را «ترمیناتور» لقب داده است، همراه با این نامزد در تبلیغات شرکت می‌کند. کسیک نیز در همین رابطه ویدئویی منتشر کرد و که او و بازیگر «مگی» را در میان جمعیت هواداران نشان می‌داد.

آرنولد سال 2015 با دو فیلم «مگی» و «نابودگر : سفر پیدایش» بر پرده سینما ظاهر شد. او امسال مشغول بازی در فیلم «478» به کارگردانی الیوت لستر است. این بازیگر سرشناس فرماندار پیشین ایالت کالیفرنیا و از اعضای حزب جمهوری‌خواه است.
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    وای به حال کشوری که توی اون یک بدن ساز تعیین کنه چه کسی رییس جمهور بشه!
  • ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    0 0
    نه که اینجا فلاسفه علم سیاست این کار رو میکنن! رای آدما با هم برابر نیست، کافیه شما یه کم سرشناس باشی یا نماد چیزی یا رویای آدما باشی، دیگه رایت یه نفر نیست!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس