کد خبر 544915
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

وبسایت بیزینس اینسایدر در گزارشی جالب به نحوه پوشش رئیس جمهور آمریکا پیش از ورود به کاخ سفید پرداخت.

به گزارش مشرق،بیزینس اینسایدر در گزارشی نوشت: "رگی لاو،" مشاور و دستیار "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا در کتاب خاطرات خود به موارد زیادی -- از خرید لباسهای اوباما گرفته تا نگهداری از فرزندان و بسیاری از مطالب دیگر – اشاره کرده است.

وی در این کتاب نوشته است: درحالی که نوع لباس لزوما از یک نفر مرد نمی سازد، نحوه پوشش اوباما یک بخش مهم و تأثیرگذار در ریاست جمهوری او محسوب می شد.

ما هر دو باید می آموختیم چگونه لباس بپوشیم؛ زیرا انتخاب پوشش می توانست به یک رأی مثبت یا منفی در انتخابات ریاست جمهوری آن سال منجر شود. برخلاف دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال 2007، باراک اوباما که در آن زمان یک سناتور بود، مشاوری برای انتخاب نوع و پوشش لباسهایش نداشت. بیشتر اوقات این مسئولیت بر گردن من بود. وی لباس می پوشید و سپس نظر من را در این خصوص می پرسید.

لاو برخی نکات مهم در خصوص نحوه پوشش اوباما را در این کتاب مطرح کرده است. وی در این خصوص نوشت:

اوباما روی انتخاب کفش بسیار حساس بود. در انتخابات مقدماتی مارس آن سال، اوباما باید در مقابل جمعیت زیادی در محوطه دانشگاه سخنرانی می کرد. پس از آن باید به دیدن خانواده های مزرعه دار آن حوالی می رفت. به همین دلیل باید خود را برای هر شرایطی آماده می کرد من به دنبال یک جفت بوت مناسب و شیک رفتم و بالاخره کفش مناسبی برای بازدید از مزارع پیدا کردم تا در صورت نیاز آن را در اختیار اوباما قرار دهم.

کُتی که همه از آن نفرت داشتند: در مبارزات انتخاباتی سال 2007، اوباما یک کت داشت که همه کارکنان از دیدن آن بر تن اوباما نفرت داشتند. همه از این کت نفرت داشتند به جز اوباما؛ اما رئیس جمهور همیشه درخصوص آن صحبت می کرد. در صورتی که زمانی که آن را می پوشید به هیچ وجه مناسب نبود.

باراک اوباما در گفتگو با شبکه ان بی سی اعلام کرد: می شنیدم که در خصوص شلوار جین من صحبت می کردند. شلواری که در بازی های "آل استار" --که بوسیله انجمن ملی بسکتبال برگزار می شود -- در سال 2009 پوشیده بودم. مجری این برنامه از وی پرسید: شما با یکی از شیک ترین زنان جهان ازدواج کرده اید. چرا این شلوار را پوشیدید؟

اوباما در پاسخ گفت: من کمی شلخته هستم. خب این نظر من است. میشل خیلی فوق العاده لباس می پوشد؛ اما من شلخته هستم. تا 2 سال پیش یعنی سال 2007 فقط 4 جفت کت و شلوار داشتم. از خرید کردن متنفر هستم. با آن شلوار جین خیلی احساس راحتی می کردم. باید بدانید که کمد لباس های من شبیه کمد مردم عادی است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس