کد خبر 544191
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹

برنامه هفتگی مسجد مقدس جمکران از سوی معاونت فرهنگی این مکان مقدس اعلام شد.

به گزارش مشرق، بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران، برنامه «توسل به حریم کبریا» سه‌شنبه شب هجدهم اسفندماه از ساعت 19:45 با تلاوت قرآن کریم توسط قاریان بین‌المللی آغاز می‌شود و پس از آن در ساعت 19:55 بیان احکام برای زائران و نمازگزاران برگزار خواهد شد.

در ساعت 20:15 همین شب حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق حائری‌شیرازی سخنرانی می‌کند و از ساعت 21 نیز دعای توسل توسط حاج سعید حدادیان قرائت می‌شود.

پنجشنبه شب بیستم اسفندماه برنامه «کمیل عارفانه» پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با تلاوت قرآن کریم آغاز می‌شود و بعد از آن جواد برزگر دعای کمیل را قرائت خواهد کرد.

ساعت 6 صبح روز جمعه بیست و یکم اسفندماه دعای عهد خوانده می‌شود و از ساعت 6:10 سخنرانی توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری صورت می‌گیرد. دعای ندبه نیز ساعت 6:50 با اجرای حاج حسین حقی قرائت می‌شود.

در آخرین برنامه فرهنگی این هفته مسجد مقدس جمکران نیز از ساعت 17:50 قرائت زیارت آل یاسین و دعای سمات توسط حمید طیبی صورت می‌گیرد.

همچنین مراسم ایام فاطمیه به مدت پنج شب از سه‌شنبه هجدهم اسفندماه توسط هیئت محبین اهل بیت در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران انجام می‌شود که زمان آغاز برنامه‌های آن ساعت 19:30 خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس