کد خبر 543194
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵

بر اساس اطلاعات منابع ارشد امنیتی، آنکارا از اسرائیل درخواست خرید سلاح کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از «تایم-ترک»، نماینده ویژه عصمت ییلماز، وزیر دفاع ترکیه به این منظور به تل آویو فرستاده شده و با مقامات ارشد دولت اسرائیل دیدار داشته است.

وی در جلسه‌ای با حضور در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با نمایندگان صنایع نظامی آن دیدار کرده است.

در این نشست بر تجدید مناسبات و همکاری‌های بین دو کشور بمانند سال‌های گذشته جهت خرید تسلیحات و درخواست خرید سلاح از سوی نماینده ترکیه اشاره شده است.

آنکارا که در آرزوی بازسازی توافقنامه امنیتی پیشین بین طرفین است، به غیر از خرید سلاح از این رژیم، به دنبال خرید هواپیماهای بدون سرنشین و قطعات یدکی برای هواپیماهای F-16S آمریکایی از اسرائیل است.

قبل از این حمله سربازان اسرائیلی به کشتی مرمره ترکیه موجب سردی روابط طرفین شده بود که از اواخر سال گذشته میلادی گام‌هایی برای عادی سازی در مناسبات طرفین برداشته شده است. ترکیه بعد از حمله به کشتی مرمره، به دنبال جبران خسارت و پرداخت غرامت از سوی رژیم صهیونیستی بود که روند این موضوع مشخص شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اردبیلی ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 0
    "ترکیه بعد از حمله به کشتی مرمره، به دنبال جبران خسارت و پرداخت غرامت از سوی رژیم صهیونیستی بود که روند این موضوع مشخص شده است." عثمانی های سگ صفت فقط فکر پول اند وگرنه جان آن چندتا مسافر کشتی ارزنی برایشان مهم نبوده. اسرائیل جان سرطان عزیز! یه تکه استخوان جلوی اینا بنداز زیادی هار شده ان و پاچه همسایه مسلمان می گیرند. ولی اگر این اتفاق بیفتد برای ما بد نیست. روس ها حساب کار دستشان می آید.
  • ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 0
    مرگ و لعنت بر اردوغان و رژیم ترکیه مرگ و لعنت بر آمریکا و صهیونیستها و آل سعود و بن سلمان و ملک سلمان و ملک عبدالله و بن نایف و آل خلیفه بحرین و اردوغان و رژیم ترکیه و داعش و تکفیریها و انگلیس و سلمان رشدی و ... مرگ و لعنت بر رژیم صهیونیستی و سران و مقامات و نظامیان و عوامل و ایادی و مزدوران و حامیانش. مرگ و لعنت بر همه دشمنان امام زمان(عجل الله)
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 0
    رژیم اسرائیل به جایی رسیده که حتی روسیه هم ازش پهپاد میخره.ما نباید بزاریم رژیم اسرائیل قدرتش را افزایش بده
  • فرهاد ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 0
    بارها گفتیم که کثیفتر از ترکیه کشوری در منطقه وجود ندارد. اگر اسرائیل یا عربستان با ما دشمنی میکنند آن را به طور علنی بروز میدهند، اما ترکیه پول توریسم را از سمت ما جذب میکند و در ظاهر با ما دست میدهد اما از پشت همیشه خنجری برای ضربه زدن آماده کرده است. درست همان کاری که با سوریه و روسیه کردند. هر دو این کشورها تا چند سال پیش از متحدین ترکیه بودند. صد افسوس اگر مقامات ما از این اتفاقات عبرت نگیرند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس