مارکوس راشفورد بازیکن منچستر با 2 گلی که وارد دروازه آرسنال کرد به پدیده نو‌ظهور لیگ جزیره مبدل شده است.

به گزارش مشرق، در حالی که راشفورد بازیکن جوان من‌یونایتد با 2 گلی که وارد دروازه آرسنال کرد به چهره روز محافل ورزشی مبدل شده در من‌سیتی ایهاناچو و در لیورپول اوریگی هم با نمایش درخشانی که داشتند دقت‌ها را متوجه خود کرده‌اند.

راشفورد

راشفورد 18ساله که در 2 بازی 4 بار دروازه رقبا را گشود است انتظار می‌رود آینده درخشانی را در پیش رو داشته باشد.منچستر یونایتد در چارچوب یورو لیگ به مصاف تیم میتیلند نماینده دانمارک رفت و از 5 گلی که وارد دروازه حریف کرد 2 گل را راشفورد به ثمر رساند و در تاریخ باشگاه به عنوان جوان‌ترین گلزن باشگاه در لیگ و یورو لیگ اروپا نام خود را به ثبت رساند و نشان داد که می‌تواند در بین آینده سازان فوتبال انگلیس باشد.

ایهناچو

دیگر پدیده‌ای که این روزها نامش دهان به دهان می‌چرخد ایهناچو پدیده جوان من سیتی است.او با گل‌های حساسی که به ثمر رسانده است مورد توجه کارشناسان قرار گرفته است. ایهناچو 19 ساله در معدود دفعاتی که وارد زمین شده توانسته نظر مثبت پیگرینی را جلب کند.


بازیکن نیجریه‌ای که به همراه تیم ملی کشورش در جام جهانی زیر 17 سال عنوان قهرمانی را کسب کرده مورد توجه غول‌های اروپا قرار گرفت و در نهایت از بین پورتو، آرسنال،‌ اسپورتینگ من سیتی را انتخاب کرد و در سال 2013 راهی شهر منچستر شد

ایهناچو در سال 2013 از جانب کنفدارسیون فوتبال آفریقا به عنوان پدیده نوظهور و بازیکنی که بیشترین پیشرفت را داشته معرفی شد و در جام چهارجانبه که در امریکا برگزار شد مقابل کانزاس و میلان گلزنی کرد.

ایهناچو فصل گذشته به دلیل عدم در یافت مجوز کار در انگلیس قادر به بازی برای آبی‌ها منچستر نبود اما امسال با صدور مجوز توانسته نظر همگان را به خود جلب کند و اولین گل خود را مقابل کریستاپالاس به ثمر رساند و در ادامه در جام اتحادیه با هت‌تریک مقابل آستون ویلا نشان داد که از حس گلزنی بالایی سود می‌برد اما این پایان کار نبود و جوان 19 ساله در 24 بازی که با پیراهن من سیتی وارد میدان شد در 810 دقیقه 9 گل 6 پاس گل ارسال کرد که باعث تثبیت جایگاه وی شده است.

اوریگی

اوریگی بازیکن 20 ساله متولد بلژیک که در تیم پایه‌های گنک پرورش یافته است در سال 2010 با 17 سال سن در تیم لیل فرانسه اولین گل خود را به ثمر رساند و در ادامه در سال 2014 در ازای 10 میلیون یورو به لیورپول و لیگ برتر منتقل شد.


دیوک اوریگی که در فصل گذشته به صورت قرضی برای لیل بازی کرد در 44 دیداری که فرصت حضور در میدان را پیدا کرد 9 گل و 5 پاس گل ارسال کرد و در فصل جاری 1062 دقیقه برای آنفیلدی‌ها بازی کرد که در لیگ جزیره 2 گل و در جام حذفی 3 گل و در یورو لیگ 2 پاس گل ارسال کرد.

دیوک اوریگی به تازگی تصمیم گرفته پیراهن تیم ملی بلژیک را به جای نیجریه به تن کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس