کد خبر 543453
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴

سرمربی تیم ملی اسپانیا تاکید کرد که شایسته ترین بازیکنان در جام ملت های اروپا بازی خواهند کرد.

به گزارش مشرق، گمانه زنی های زیادی پیرامون لیست ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، برای رقابت های جام ملت های اروپا 2016 در فرانسه وجود دارد. سرمربی سابق رئال مادرید در آخرین گفت و گوی خود پیرامون مسائل مختلفی در این مورد به صحبت پرداخت.

دل بوسکه به مارکا گفت:" ما نفرات تیم ملی را با رای گیری عمومی انتخاب نمی کنیم. اما طبیعتا وقتی عده زیادی نام یک بازیکن همچون آدوریز را فریاد می زنند، ما باید به این مسئله فکر کنیم. آدوریز بازیکن خاصی است. او یک نمونه واضح برای بیان پست مهاجم نوک است. ما درباره حضور او در جام ملت ها فکر خواهیم کرد. قطعا عملکرد خوب او می تواند در تصمیم نهایی ما موثر باشد."

سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره دروازه بان ثابت این تیم در رقابت های جام ملت های اروپا نیز صحبت کرد:" ما تصمیم نهایی را در این مورد اتخاذ خواهیم کرد و باید بگویم هیچ تعارفی با هیچ بازیکنی نداریم. تصور می کنم زمانی که من می گویم باید برای کاسیاس احترام قائل شویم، بعضی ها دچار سوء تفاهم می شوند. فکر نمی کنم احترام قائل شدن برای بازیکنی که 165 بازی ملی دارد، مسئله بدی تلقی شود. بسیار خوب است که بازیکنی همچون کاسیاس را در تیم ملی در اختیار داشته باشیم. تاکید می کنم که اگر احساس کنیم بازیکنی در صورت عدم حضور در ترکیب اصلی برای ما ایجاد مشکل می کند، به هییچ عنوان به تیم ملی دعوت نخواهد شد."
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس