نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: خوشبختانه دولت با همراهی جدی مجلس نهم توانست بخشی از مطالبات برحق مردم را محقق شده است که نیازمندی جامعه امروز ما است.

به گزارش مشرق، عوض حیدرپور شهرضایی امروز (سه شنبه 11اسفندماه) در نطق میان دستور خود ضمن تمجید از انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را باید به مردم سلحشور ایران اسلامی تبریک عرض نمایم و امیدوارم هردو مجلس منشا برکات خیر برای مردم و نظام جمهوری اسلامی قرار گیرد.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: در خلال 40سالی که در خدمت انقلاب اسلامی و ملت ایران بودم همیشه کلام امام علی (ع) را در نظر داشتم که اعتدال را رعایت نمایم، برهمین اساس علی رغم آن که در لیست اصولگرایان حضور داشتم در لیست ائتلاف اصلاح طلبان تهران نیز قرار گرفتم؛ لذا شعار و رویکرد «نه افراط و نه تفریط» با اعلام این که وفادار به مشی اصولگرایی معتدل هستم نباید خشم همکاران سابق را برانگیزد درحالی که برخی از دوستان قدیمی در روز قبل از انتخابات بر علیه اینجانب میتینگ انتخاباتی برگزار کرده و شعار  "اصولگرای معتدل به کار ملت و مجلس نیاید" سردادند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ظرف 2سال گذشته بر اساس تجربه ای که دارم به این نتیجه رسیدم که راه و روش دولت برای نظام جمهوری اسلامی و مردم مفید است ، بنابراین از دولت حمایت کرده ام و از آنجایی که سرباز جمهوری اسلامی هستم از دولت حمایت خواهم کرد. دولت یازدهم توانسته انحرافی که موجب ایجاد مشکلات عدیده برای مردم در حوزه های مختلف شد به راه صحیح بازگرداند.

وی گفت: خوشبختانه دولت با همراهی جدی مجلس نهم توانست بخشی از مطالبات برحق مردم را محقق شده است که نیازمندی جامعه امروز ما است. اگرچه زمان زیادی تا زمان انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است اما بهترین گزینه برای ریاست جمهوری دوازدهم ، رئیس جمهوری فعلی است. بهترین راه برای کشور این است که راه فعلی دولت نهادینه شود تا مشکلاتی که در گذشته ایجاد شده بود ، حل شود.

نماینده مردم شهرضا در مجلس نهم گفت: از دوستان و همراهان در حوزه انتخابیه  که از اینجانب پشتیبانی کردند، تشکر و قدردانی می کنم. نمی توانم آن همه  اخلاص و همدلی را در چشمان دوستانم را پنهان کنم که چگونه به میدان آمدند و زحمت کشیدند. همانگونه که در میتینگ های انتخاباتی اعلام کرده بودم ، اینجانب سرباز مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی هستم. امیدوارم خداوند متعال توفیق ادای وظیفه تمام و کمال را تا پایان عمر برای من مقدر و فراهم نماید . امیدوارم توفیق شهادت به عنوان پاداش اقدامات من لحاظ شوند.

وی در انتها خطاب به اهالی حوزه انتخابیه خود گفت: اگرچه توفیق خدمت و فعالیت برای من در دوره بعد مجلس شورای اسلامی سلب شد اما ذره ای از عشق خدمت به مردم و دستانم در دل من کم نشده است. همانند گذشته در خدمت مردم خواهم بود و تجارب خود را 3دوره مجلس شورای اسلامی با تمام وجود در اختیار مردم قرار خواهم داد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس