کد خبر 542515
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

نامزد ائتلاف اصولگرایان با اشاره به مشارکت بالای مردم در انتخابات ۷ اسفند گفت: حضور گسترده مردم و مشارکت بالای آنان که موجب ناامیدی دشمنان می‌شود پیروزی واقعی است.

به گزارش مشرق، پرویز داودی کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات 7 اسفند گفت: حضور مردم در انتخابات روز جمعه در سراسر کشور بسیار باشکوه و پرشور بود و این مشارکت بالا می‌تواند پایه‌های انقلاب، اسلام و نظام جمهوری اسلامی رر مستحکم‌تر کند.

وی ادامه داد: با توجه به آمار سراسر کشور شاهد هستیم که اصولگرایان با درصد نسبتا بالایی وارد مجلس شورای اسلامی شده که ما از انتخاب خوب مردم قدردانی کرده و امیدواریم این انتخاب موجب پیشرفت نظام جمهوری اسلامی شود.

داودی اضافه کرد: ما به عنوان کاندیداهای جریان اصولگرایی وظیفه خود می‌دانیم که برای هرگونه کمک در جهت حل مشکلات کشور آماده باشیم و تجربیات خود را در اختیار کاندیداهایی که وارد مجلس شدند قرار دهیم.

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان با اشاره به خواسته‌های مردم از مجلس آینده گفت: این انتظار وجود دارد که مجلس دهم واقعیت‌های کشور را به خوبی درک کند و به مسائل اقتصادی از جمله رکود و بیکاری توجه ویژه داشته باشد.

وی لزوم توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را یادآور شد و اظهار داشت: مجلس دهم باید به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باور جدی داشته باشد و سیاست‌های خود را بر اساس آن تنظیم کند و در این ارتباط هر کمکی که نیاز باشد به مجلس آینده خواهیم داد چون نیروهای اصولگرا همگی با تجربه اند و می‌توانند برای حل معضلات کشور مؤثر باشند.

داودی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم توجه و اتکا به سرمایه‌گذاری داخلی تصریح کرد: مجلس نباید فکر کند که با اتکا به سرمایه‌گذاری بیگانگان مشکلات ما حل می‌شود بلکه این یک ایده کاملا اشتباه و بر خلاف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان ادامه داد: وام خارجی نمی‌تواند مشکلات اقتصاد ما را حل کند؛ البته شاید درمانی موقتی به حساب بیاید ولی این درمان فقط مشکلات را به صورت نمایشی پوشش می‌دهد و این مشکلات به مرور زمان دوباره بروز خواهد کرد.

وی ضمن تبریک به کاندیداهای راه یافته به مجلس از حوزه انتخابیه تهران اظهار داشت: اگر مسئله انتخابات را به عنوان یک انجام وظیفه در نظر بگیریم و آن را در کنار نیت الهی و خلوص واقعی قرار دهیم، دیگر شکست و پیروزی معنا ندارد.

داودی خاطرنشان کرد: پیروزی ما در آنجاست که مشارکت مردم در انتخابات بالا رفته و دشمن ناامید شود وگرنه ورود یا عدم ورود به مجلس فقط و فقط وظایف افراد را متنوع می‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    0 0
    اگه اونا کمکِ شما رو نخوان چی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس