کد خبر 542355
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

مهران رجبی گفت: سریال «غیرعلنی» را از این لحاظ می‌توان به دور از کلیشه دانست که برای نخستین بار سریالی به مناسبت انتخابات ساخته شد.

به گزارش مشرق، «مهران رجبی» درباره حضورش در سریال «غیر علنی» که از شبکه دو سیما پخش شد، درباره استفاده از فضا و سوژه‌ای جدید در این سریال مناسبتی بیان کرد: تاکنون سریال های مناسبتی در تلویزیون همیشه به ماه رمضان، نوروز و یا ایام محرم محدود می‌شد. اما «غیر علنی» از این نظر که به فضا و بستر جدیدی یعنی انتخابات توجه کرده است، سریال جدیدی است.

وی افزود: از طرفی این سریال درست در زمانی پخش شد که نزدیک به انتخابات مجلس شورای اسلامی بودیم و دلچسب بودن و به جا بودن پخش سریال در این است که بیننده آن را شبیه به جامعه خود می بیند. او در تلویزیون سکانس های تبلیغات نامزدهای داستان «غیر علنی» و پوسترهای آن ها را بر روی دیوار می بیند و فردا وقتی از خانه بیرون می آید، با پوستر نامزدهای واقعی در شهر خود رو به رو می شود. انتخابات، رویدادی همیشگی نیست و هر چند سال یکبار در جامعه اتفاق می افتد. بنابراین برنامه سازی و سریال سازی به این بهانه در تلویزیون اقدام خوبی است.

بازیگر نقش موسی درباره ویژگی های نقش خود نیز توضیح داد: موسی رئیس ستاد انتخابات امیررضا پورکریمی با بازی برزو ارجمند است و از آنجایی که نامزد شدن نقش پورکریمی در قصه خیلی جدی نیست و صرفا قصد دارد تا خودش را به خانواده نامزدش ثابت کند، رئیس ستاد انتخاباتی او هم برنامه ریزی جدی برای پیروزی او ندارد و به اصطلاح  گاف های زیادی می دهد.

وی در پاسخ به این که چقدر در این سریال از الگوها و کلیشه های رفتاری و گفتاری در فضای سیاست وام گرفته شده است، بیان کرد: به هر حال نویسندگان سریال خواسته یا ناخواسته از این فضا تاثیر می گیرند. تیپ هایی که در این سریال از نامزدها می بینیم افرادی مردم دوست هستند. اصولا هیچ نامزدی  در تبلیغات خود را برتر از مردم معرفی نمی کند. می گوید که خادم آن هاست و برای احقاق حقشان وارد این رقابت شده است. این گفته ها و وعده و وعیدها در «غیر علنی» هم مطرح می شود.

رجبی درباره تجربه اولین همکاری با مهرداد خوشبخت در مقام کارگردان ادامه داد: اگرچه با رضا جودی و بعضی از بازیگران این سریال قبلا همکاری کرده بودم، اما این اولین تجربه همکاری ام با مهرداد خوشبخت بود. او را می توان یکی از اولین ها در حوزه تله فیلم سازی دانست که در کارش بسیار حرفه ای است و پیش از این هم کارهای خوبی را از وی شاهد بوده ایم.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس