کد خبر 535284
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸

بهاره رهنما كه اين روزها با تلويزيون همكاري مي‌كند، درباره اينكه آيا در شرايط فعلي تلويزيون را به سينما ترجيح مي‌دهد، گفت: تلويزيون را به سينما ترجيح نمي‌دهم همان‌طور كه سينما را به تلويزيون ترجيح نمي‌دهم؛ ارجحيتم با نقش متفاوت و خوب است.

به گزارش مشرق، بهاره رهنما كه اين روزها در مجموعه تلويزيوني «غيرعلني» كه ويژه انتخابات در حال توليد است، ايفاي نقش مي‌كند‌، درباره‌ حضورش در تلويزيون گفت: ارجحيتم با نقش متفاوت و خوب است. هيچ‌وقت فكر نمي‌كنم چون كار سينمايي است حتما بايد بازي كنم؛ كما اينكه در سينما هم فرد پركاري نيستم. ابتدا برايم گروه كارگرداني و قصه اولويت دارد. به همين علت هم مي‌بينيد كه در تئاتر پركارم، چون در اين حوزه قصه‌ها و نقش‌ها آنقدر قوي هستند كه خود آن يك قلاب خوبي مي‌اندازد.

 وي در ادامه گفت: كار كردن در سينما و تلويزيون برايم سخت است، چون عاشق تئاتر هستم و زماني كه تئاتر از ما مي‌گيرد، نظم دارد، به همين علت دير به دير كار تلويزيوني و سينمايي قبول مي‌كنم. شايد امسال براي هشتمين بار بود كه پيشنهاد بازي در تلويزيون را داشتم، اما هيچكدام را قبول نكردم ولي كار «غيرعلني» را دوست داشتم و پذيرفتم، علت آن هم اين بود كه عوامل حرفه‌اي و خوبي در آن كار مي‌كنند.

اين بازيگر تئاتر سينما و تلويزيون، درباره نقش خود در مجموعه «غيرعلني» نيز تاكيد كرد كه اين مجموعه يك مجموعه كمدي اجتماعي است و اصلا سياسي نيست و گفت: نقشم در اين مجموعه شيريني‌ها و ويژگي‌هايي كه مخاطب دوست دارد از من ببيند را دارد. اين سريال مطلقا سريال سياسي نيست. به نظرم طرح مساله انتخابات در آن، محملي براي موقعيت‌هاي كميك است؛ يعني يك سريال كمدي اجتماعي است و به لحاظ بازخوردهاي اجتماعي، اتفاقاتي مثل انتخابات يا اتفاقات ديگري در آن شكل مي‌گيرد و هيچ جناح‌بندي خاصي ندارد.

 رهنما سپس يادآور شد: از همان ابتدا كه مي‌خواستم كار را بپذيرم، برايم مهم بود كه مجموعه جناح‌بندي‌ خاصي نداشته باشد؛ به هر حال مردم طرفدار جناح‌هاي مختلف سياسي هستند. هيچ‌وقت دوست ندارم در كاري بازي كنم كه به لحاظ جناح‌بندي كسي را تحريك كنم يا طرفداران يك جناح را برنجانم.

 رهنما همچنين با اشاره به اينكه مساله انتخابات در مجموعه «غيرعلني» اتفاقات كمدي را ايجاد مي‌كند، يادآور شد: به هر حال تيپ‌هاي اجتماعي مختلف و كانديداهاي مختلف در اين مجموعه ديده مي‌شود كه باز هم دوباره به بازخورد اجتماعي اين آدم‌ها پرداخته شده است.

او درباره كاراكتر خود نيز توضيح داد: نقشي كه من آن را ايفا مي‌كنم به جهت اينكه فرد فوق‌العاده سياسي، سياست‌مدار و خيلي به دنبال پول و منفعت است‌، برايم جذاب بود. اين شخصيت مربي و مدرس موفقيت است و كلاس‌هاي مديريت برگزار مي‌كند اما مي‌بينيم در زندگي شخصي خودش نتوانسته از آن چيزهايي كه ياد آدم‌ها مي‌دهد استفاده كند و حال آمده از اين آب گل‌آلود ماهي بگيرد.

رهنما شخصيتي كه آن را ايفا مي‌كند را منفي دانست و گفت: در روند قصه اين شخصيت تاثير جالبي دارد و حضورش كمدي خاصي را ايجاد مي‌كند. من نيز اين كاراكتر را دوست داشتم و آن را پذيرفتم.

اين بازيگر در پاسخ به پرسشي مبني بر اينكه آيا شخصيت‌هاي اين مجموعه ما به ازاي بيروني دارند؟ بيان كرد: خيلي دقت شده است شخصيت‌ها در اين مجموعه ما به ازاي بيروني نداشته باشند. شخصيت‌ها از تيپ‌هاي مختلف اجتماعي هستند كه ممكن است شباهت‌هايي هم به آدم‌هايي كه ما در اجتماع مي‌بينيم داشته باشند، اما الگوبرداري از هيچ شخصيتي شكل نگرفته است.

بازيگر مجموعه «خوب‌، بد‌، زشت» در ادامه گفت‌وگوي خود يادآور شد: پيش از اينكه يك كار چقدر كارگردانش معروف است، كاركردن با آدم‌هايي كه آرامش داشته باشند، برايم اولويت دارد. هميشه مي‌گويم اتاق گريم يكي از پر حرف و حديث‌ترين اتاق‌هاست، در حالي كه در اين مجموعه پر آرامش‌ترين جاي كار است.

بهاره رهنما در پايان گفت‌وگوي خود در پاسخ به اينكه آيا پيشنهادي براي حضور در سريال‌هاي نوروزي داشته است؟ گفت: در حال حاضر با يكي از كارهاي نوروزي در حال صحبت هستم منتهي نكته‌اي كه وجود دارد اين است براي اجراي تئاتر و موسيقي قرار است سفري به خارج از ايران داشته باشم كه اگر به تعويق بيفتد پيشنهاد اين سريال نوروزي را مي‌پذيرم.

او گفت: يك باند موسيقي به نام «نقطه‌دار» تشكيل داده‌ام كه مدير هنري و ترانه سراي تعدادي از كارها هستم و همچنين دكلمه‌اي به شكل اجرايي دارم. به همين علت ممكن است بهمن ماه سفري به كانادا داشته باشم، اما اگر سفرمان به تعويق بيفتد پيشنهاد اين سريال نوروزي را مي‌پذيرم.


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس