کد خبر 521063
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸

تصویربرداری مینی سریال «غیر علنی» از نیمه گذشت.

به گزارش مشرق، رضا جودی تهیه کننده «غیرعلنی» با اعلام خبر تصویربرداری نیمی از این سریال گفت: با پایان فیلم برداری صحنه‌های نشریه ندای شهر، خانه عنایت، خانه امیررضا و پلان‌های خیابانی، تصویربرداری «غیرعلنی» از نیمه گذشت و با برنامه تیم تولید تصویر برداری تا نیمه بهمن به پایان خواهد رسید.

جودی در ادامه افزود: هم اکنون مشغول ضبط صحنه‌های خیابانی در شهرک چشمه هستیم و بعد از آن برای فیلم برداری به محل ثبت نام کاندیدا‌ها می‌رویم.

داستان غیر علنی مربوط به رقابت انتخاباتی سه جوان است که یکی از آن‌ها عشق به یک دختر را در دل دارد و پیروزی خود در انتخابات را به منزله اثبات خود به خانواده دختر می‌داند اما در این مسیر دچار چالش‌هایی می‌شود.

بازیگران غیرعلنی شامل برزو ارجمند، بهاره رهنما، متین ستوده، علی دهکردی، علیرضا جلالی تبار، شهرام عبدلی، محمد عمرانی، محمد فیلی، مهران رجبی، شهین تسلیمی و سیروس عبدلی (تصویربردار)، بابک اخوان (صدابردار)، سید علی هاشمی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، المیرا شرافتیان و حسین امیری (دستیاران کارگردان)، بهرام جلالی (مدیر تولید)، مهدی جودی (تدوین گر)، حسین مجد (طراح صحنه و لباس)، احسان روناسی (طراح گریم)، سهیلا کاشفی (منشی صحنه) و محمد شریفی (عکاس) از عوامل پشت دوربین این مینی سریال هستند.

مینی سریال «غیرعلنی» در 10 قسمت 45 دقیقه‌ای به قلم مهدی حمزه و حسین تراب‌نژاد با کارگردانی مهرداد خوشبخت توسط رضا جودی در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی تهیه و تولید می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس