کد خبر 540934
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵

عالی ترین نهاد تصمیم گیرنده درباره فوتبال فرانسه به شکل خاصی از رئیس جدید فدراسیون جهانی فوتبال حمایت کرد.

به گزارش مشرق، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه با عبارت «مرد مناسب ریاست» از انتخاب جیانی اینفانتینو به عنوان رئیس فیفا استقبال کرد.

 «نوئل لوگری» رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه با ارسال بیانیه ای در این باره گفت: اتحادیه فوتبال فرانسه از برتری اینفانتینو به عنوان رئیس فیفا استقبال می کند و او را مناسب ترین مرد برای تصدی این پست می داند. اکنون بهترین فرصت برای ایجاد تغییرات و اصلاحات در فدراسیون جهانی فوتبال به وجود آمده است.او باید اصلاحات و تغییرات مورد نیاز را عملی کند و با بهتر کردن اوضاع فوتبال، این ورزش را بیش از پیش در قلب ها جای دهد.حضور او آغازگر یک دوره جدید است.

او در این باره گفت: جانی همان مردی است که می تواند بنیان فوتبال را دچار تحول کند و همه زیر مجموعه های سازمانش از بزرگ تا کوچک را سامان دهد. من و سازمانم با نهایت توان از او در انتخابات حمایت کردیم و پس از این انتخاب هم به حمایت های خود ادامه می دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا: برای انقلاب در فیفا به اینفانتینو کمک می کنیم

کارلو تاوکیو، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا با خوش بینی به آینده فیفا با حضور رئیس جدیدش، جانی اینفانتینو می نگرد.

 او در این باره گفت: جانی، فوتبال اروپا را پیروز کرد اما حالا DNA همه فوتبال دنیا را در خون خود دارد.امیدوارم رئیس جدید در شغل خود روزهای خوبی را تجربه کند و فیفا را به دوران جدیدی ببرد. پس از یک سال پرفریب و سراسر آبروریزی، فوتبال به اعتبار و بازیابی آبروی از دست رفته نیاز دارد.

تاوکیو با این حرف ها به جملاتش خاتمه داد: فوتبال، این چیزی نیست که در ماه های اخیر نشان داده است.این ورزش از امروز به یک انقلاب نیاز دارد و ایتالیا برای هرگونه اصلاحات مورد درخواست عموم در دسترس فیفا خواهد بود.با حمایت از سکاندار جدیداین سازمان به خروج  ورزش پرهوادار از دوران سیاه فعلی کمک خواهیم کرد.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس