کد خبر 540915
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲

بزرگان فوتبال جهان انتخاب جیانی اینفانتینو را به عنوان رئیس جدید فیفا تبریک گفتند.

به گزارش مشرق، ساعتی بعد از آنکه مراسم انتخاب رئیس جدید فدراسیون جهانی فوتبال امروز در زوریخ به پایان رسید و جیانی اینفانتینو سوئیسی به عنوان جانشین سپ بلاتر برگزیده شد، بزرگان این رشته پیام تبریک دادند.

لوئیس فیگو، گری لینه‌کر و پائولو مالدینی از جمله چهره‌های بزرگ فوتبال بودند که از انتخاب مدیر 45 ساله استقبال کردند.

فیگو در صفحه اجتماعی خود نوشت: حالا با انتخاب اینفانتینو دوره جدیدی در فیفا ایجاد خواهد شد.

لینه‌کر هم اظهارداشت: جیانی برایت آرزوی موفقیت می‌کنم

پائولو مالدینی نیز این انتخاب را به سود فوتبال جهان دانست.

همچنین چهر‌ه‌های نظیر سونیل گولاتی، رئیس فدراسیون فوتبال آمریکا و اومبرتو گاندینی، مدیر باشگاه آ.ث‌میلان ایتالیا که انتخاب این مقام را به عنوان مسئول جدید فوتبال جهان تبریک گفتند.

زانتی هم در مصاحبه ای گفت: این لحظه بسیار مهمی است. اینفانتینو آرمان‌های زیادی دارد و انسان والا مقامی است به همین خاطر امیدواریم برای فوتبال جهان مفید باشد. ما همه با تمام قدرت پشتیبان او هستیم. او نیاز به کمک دارد تا برنامه‌های خود را اجرایی کند.

تبریک کنفدراسیون فوتبال آسیا به اینفانتینو

کنفدراسیون فوتبال آسیا دقایقی بعد از آنکه جیانی اینفانتینو موفق شد در دوم انتخابات فیفا شیخ سلمان را شکست داده و به عنوان رئیس برگزیده شود، این موفقیت را به مدیر 45 ساله سوئیسی تبریک گفت.

در همین ارتباط شیخ سلمان که ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا را برعهده دارد، اظهارداشت: ای.اف.سی با نگاه به آینده دنبال همکاری با رئیس جدید فیفا است تا پرزیدنت جیانی اینفانتینو با در نظر گرفتن اصلاحات در بدنه فوتبال و بازگرداندن اعتبار لازمه به این ورزش کوشش کند.آسیا بزرگترین و پرطرفدارترین قاره فوتبال است.با در نظر گرفتن جریان اصلاحات و نگاه جدیدی که ای.اف.سی به تحول در فیفا دارد، به طور قطع در آینده کنفدراسیون فوتبال آسیا نقش بسزایی در تحولات جهانی خواهد داشت.

وی افزود: در شرایط کنونی دنیای فوتبال نیاز به اتحاد دارد.با آرا امروز مشخص شد که همه خواهان بازگرداندن اعتبار لازم به فوتبال جهان هستند. من به توانمندی اینفانتینو در راه تحقق این هدف باور دارم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس