کد خبر 540948
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

رئیس پیشین کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت: تصور من این است که رأی ایران در انتخابات روز گذشته فیفا، جیانی اینتفانتینو بوده است.

به گزارش مشرق، عباس ترابیان با ابراز خوشحالی از انتخاب اینفانتینو به عنوان رئیس جدید فیفا در پاسخ به این سؤال که آیا شما تأیید می‌کنید در آخرین لحظات، رأی ایران برگشت و به اینفانتینو رأی دادیم، گفت: تصور من همین است. کفاشیان گفته بود به شیخ سلمان رأی می‌دهد اما در صحبت‌های خصوصی که با او در ازبکستان و در حین برگزاری مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا داشتم، گفتم شیخ سلمان چیز بیشتری نمی‌تواند به ما بدهد. ما اکنون در کنفدراسیون فوتبال آسیا معاونت و چند کرسی داریم و شیخ سلمان چه چیز دیگری می‌تواند به ما بدهد؟ ضمن اینکه او وجهه بن‌همام رئیس پیشین این کنفدراسیون را هم ندارد.

وی ادامه داد: طبق گفته کارکنان AFC شیخ سلمان 6-5 بار بیشتر به مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی نرفته آن هم در حالی که باید به واسطه مسئولیتش در مالزی حضوری فعال داشته باشد. معمولاً افرادی که در کنفدراسیون‌ها مشغول فعالیت می‌شوند اهداف سیاسی دارند.

ترابیان که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، اظهار داشت: رئیس جدید فیفا، ایران را به عنوان یک لیدر به شمار آورده بود. او گفته بود حتی با وجود اینکه قرار بود بلافاصله پس از از ایران به میامی آمریکا برود، حاضر شد به کشورمان بیاید.

عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال افزود: اینفانتینو به من گفت که می‌دانم برای رفتن به آمریکا دچار مشکل می‌شوم اما این مشکلات را به جان می‌خرم و به ایران می‌‌آیم. او پس از ترک ایران در پیامی به من اعلام کرد که به دلیل داشتن ویزای ایران، 4 ساعت در فرودگاه آمریکا معطل شده است. با این حال او به ایران آمد و صحبت‌های خوبی با ما داشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس