رئیس دفتر رئیس جمهور ضمن بازدید از ستاد انتخاباتی کشور با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشکوه مردم در انتخابات گفت: این حضور نشان‌دهند بلوغ سیاسی مردم ماست و اینکه نسبت به آینده کشور احساس مسئولیت می‌کنند.

به گزارش مشرق، در ستاد انتخابی کشور محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور، با حضور در ستاد انتخاباتی کشور و بازدید از این ستاد در جمع خبرنگاران گفت: حضور پرشکوه و گسترده مردم در انتخابات را تبریک می‌گویم. تا همین الان به من اطلاع دادند که بیش از 10 استان نه تنها ازدحام حوزه‌ها کم نشده، بلکه بیش‌تر هم شده است.

وی افزود: این حضور گسترده نشان بلوغ سیاسی مردم ماست که در اجابت دعوت رهبری توجه شایسته کردند.

نهاوندیان تصریح کرد: مردم با حضورشان در انتخابات نشان دادند که نسبت به آینده کشور احساس مسئولیت می‌کنند و خود را در این احساس مسئولیت سهیم می‌دانند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور بابیان اینکه این حضور بر امنیت کشور و انسجام ملت می‌افزاید، گفت: باوجود شور برای حضور در صحنه ما یک آرامشی را نیز در صحنه انتخابات مشاهده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: روال کار کاملاً بر اساس قانون بوده و کم‌ترین مشکلی در اجرای انتخابات گزارش نشده است که این نشان از کارآمدی در اداره این پروژه بزرگ ملی است.

نهاوندیان در ادامه سخنان خود گفت: با وجود رقابت جدی و نظرات متفاوت، ما شاهد آگاهی بالای همه فعالان سیاسی بودیم. همه به قاعده بازی پایبند بودیم و ما یک انتخابات قانونمند داشتیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه پیروز این انتخابات، ملت ایران و رهبری نظام است، گفت: در شرایطی که در منطقه مشکلات امنیتی و تزلزل‌هایی در ساختارهای سیاسی مشاهده می‌کنیم، در ایران اسلامی یک بار دیگر عزت نظام و انسجام ملت، به نمایش درآمد.

نهاوندیان خاطرنشان کرد: آنچه از صندوق رأی حاصل می‌شود، مورد احترام همه ملت و مورد احترام و همکاری دولت خواهد بود؛ چراکه تجلی اراده ملت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: براین اعتقادیم که فضایی پربارتر از گذشته برای همکاری دولت و مجلس برای خدمت به مردم حاصل خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس