وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی می‌خواهد برای مقابله با جنبش ضداسرائیلی «بایکوت، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم»، 10 هماهنگ‌کننده در سفارتخانه‌های این رژیم در سراسر جهان منصوب کند.

به گزارش مشرق،  «گیلاد اردان» قصد دارد به مسئله مبارزه با جنبش ضداسرائیلی «بایکوت، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم» ورود کند، از این رو، اعلام کرده می‌خواهد 10 هماهنگ‌کننده ضداین جنبش در سفارتخانه‌های مرکزی اسرائیل در سراسر دنیا منصوب کند.

به گزارش پایگاه خبری «تایمز اسرائیل»، طرح اردان با واکنش‌های متفاوتی در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی روبرو شده است. مقامات وزارت خارجه اسرائیل هر چند این طرح را مثبت ارزیابی می‌کنند، اما می‌گویند ورود دفتر اردان به این موضوع که تحت اختیار وزارت خارجه است، می‌تواند به سردرگمی منجر شود و به دیپلماسی اسرائیل آسیب وارد کند.

بر اساس این گزارش، وزارت امور استراتژیک رژیم صهیونیستی تحت سرپرستی اردان، این هفته در بیت‌المقدس برای مبارزه با جنبش ضداسرائیلی «بایکوت، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم»، کنفرانس مخفیانه‌ای با رهبران بین‌المللی یهودی برگزار کرد. حدود 150 فعال و رهبر یهودی در این کنفرانس حضور یافتند.

از حاضران این نشست خواسته شده بود تا برگزاری این کنفرانس مخفی بماند تا فعالان جنبش تحریم اسرائیل از طرح رژیم صهیونیستی برای مبارزه با خود مطلع نشوند.

به نوشته «تایمز اسرائیل»، حاضران در این کنفرانس گام‌های مقابله با جنبش تحریم اسرائیل، راه‌های مقابله با تهدیدات این جنبش علیه شرکت‌ها و همین طور روش بهبود وجهه بین‌المللی اسرائیل را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس