با سخنرانی اوباما و تصویب نمایندگان، ازدواج همجنسبازان نیویورکی هم قانونی شد و روند انحطاط اخلاقی جامعه نیویورکی نیز شدت بیشتری گرفت.

به گزارش خبرنگار جنگ نرم مشرق؛ باراک اوباما در جمع گروه ای از طرفداران همجنسگرایان در روز پنجشنبه گفت" زوج های همجنس از همان حقوق قانونی برخوردار هستند که هر زوج دیگری در آمریکا دارد، اما ازدواج آنان را کاملا تایید نکرد." این سخنرانی درست در زمانی رخ می داد که نمایندگان ایالت نیویورک در حال تصویب ازدواج همجنسان بودند.

تصویب چنین قوانینی که زندگی اجتماعی هجنسبازان و روند انحطاط اخلاقی یک قوم را تسهیل می کند، حکایت از ارتجاع جامعه ای دارد که البته در هزاره سوم میلادی و در به اصطلاح متمدن ترین شهرهای جهان می زیند؛ اما با قوم لوط که 5 هزاره پیش در شهر سدوم می زیسته اند، پیوند عمیق تاریخی خورده اند و می خواهند به همان صراط بروند!

وقتی این قانون به تصویب نهایی برسد، نیویورک به ششمین ایالت آمریکا که در آن همجنسگرایان می توانند ازدواج کنند تبدیل خواهد شد و آنان قادر خواهند بود پس از ۳۰ روز روند ازدواج را آغاز کنند. ازدواج همجنسگرایان پیش از این در ایالت های ورمونت، نیو همپشایر، کنتیکت، ماساچوست، آیوا و واشنگتن دی سی به تصویب رسیده است.

نیویورک سومین ایالت بزرگ آمریکا است و شهر نیویورک از یک موقعیت بین المللی برخوردار است. این شهر همچنین زادگاه جنبش حقوق همجنسگرایان، با شورش های استون وال در روستای گرینویچ در سال ۱۹۶۹، تلقی می شود.

برخی رسانه های آمریکایی با خوشحالی می گویند"نیویورک می تواند به مکان جذابی برای چنین ازدواج هایی تبدیل شود زیرا سکونت در آنجا شرطی برای دریافت جواز ازدواج نیست."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس