وزارت خارجه آمریکا یک مسند سیاسی جدید برای حمایت از هم‌جنس‌باز‌ها در جهان ایجاد کرد: «نماینده بین‌المللی ایالات متحده آمریکا برای حقوق هم‌جنس‌باز‌ها». «رندی بری»، دیپلمات هم‌جنس‌باز آمریکایی به این مسند تکیه داده است.

گروه جنگ نرم مشرق- وزارت خارجه آمریکا یک مسند سیاسی جدید برای حمایت از هم‌جنس‌باز‌ها در جهان ایجاد کرد: «نماینده بین‌المللی ایالات متحده آمریکا برای حقوق هم‌جنس‌باز‌ها». «رندی بری»، دیپلمات هم‌جنس‌باز آمریکایی به این مسند تکیه داده است. جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا برای مطرح کردن مساله هم‌جنس‌باز‌ها، اولین "نماینده بین‌المللی" خود را برای حقوق «هم‌جنس‌باز»‌ها معرفی کرده است.

«رندی بری» دیپلماتی که به عنوان اولین نماینده وزارت خارجه آمریکا در این مسند معرفی شده، پیش از این سرکنسول کنسولگری آمریکا در آمستردام بوده است. وظیفه او مبارزه با خشونت و تبعیض علیه هم‌جنس‌باز‌ها در سطح جهان و تنظیم سیاست خارجی آمریکا در این جهت است. بری پیش از این، در بنگلادش، مصر، اوگاندا و آفریقای جنوبی خدمت کرده و به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و عربی مسلط است.

وزارت امورخارجه آمریکا
«رندی بری»، دیپلمات هم‌جنس‌باز آمریکایی به عنوان
اولین "نماینده بین‌المللی" آمریکا برای حمایت از هم‌جنس‌باز‌ها توسط جان کری معرفی شد

جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا، در بیانیه‌ای در مورد ایجاد این شغل جدید گفت: «دفاع و ترویج حقوق بشر افراد هم‌جنس‌باز، در مرکزیت تعهد ما نسبت به پیشبرد حقوق بشر در سطح جهانی قرار دارد؛ قلب و وجدان دیپلماسی ماست»
. کری افزود که از اولویت‌های سیاست خارجی آمریکا این است که به تغییر قوانین ۷۵ کشور جهان که در آن‌ها هنوز رابطه عاطفی و جنسی با هم‌جنس جرم محسوب می‌شود، کمک کند. وزارت امور خارجه آمریکا همچنین تاکید کرده که پیش از انتصاب بری، برنامه‌ریزی شده بود که اولین شخصی که نماینده بین‌المللی آمریکا در امور حقوق هم‌جنس‌باز‌ها، یک دیپلمات آشکارا هم‌جنس‌باز‌ باشد.

وزارت امورخارجه آمریکا

آمریکا برای تبلیغ تبلیغ عمل شنیع هم‌جنس‌بازی به تبلیغ در فضای عرصه رسمی (وزارت امور خارجه) توسط خود هم‌جنس‌بازها روی آورده است

ایالات متحده که سودای تسلط بر جهان را در سر می‌پروراند، به دنبال به انقیاد کشیدن انسان و رام کردن او در تمامی جوانب وجودی‌اش در برابر خواسته‌های شیطانی نظام سلطه جهانی می‌باشد؛ به همین جهت به برنامه‌های تبلیغ هم‌جنس‌بازی در سرتاسر جهان می‌پردازد و برای رسیدن هرچه مطلوب‌تر به این اهداف به تبلیغ در فضای غیررسمی اکتفا نکرده و تلاش دارد کار را در عرصه رسمی (وزارت امور خارجه) توسط خود هم‌جنس‌بازها به پیش ببرد.

کابینه باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا، همیشه در پی ارتباط جدی مسئله حقوق بشر با حقوق هم‌جنس‌باز‌ها بوده تا بتواند برای تبلیغ و اشاعه این عمل شنیع توجیه مناسبی داشته باشد به طوری که در سال ۲۰۱۱، وزیر امور خارجه هیلاری رادهام کلینتون در یک سخنرانی در ژنو این سیاست‌ها را تایید کرد و گفت: «حقوق هم‌جنس‌باز‌ها حقوق بشر است، و حقوق بشر حقوق هم‌جنس‌باز‌ها است.»

وزارت امورخارجه آمریکا

ایالات متحده با ترویج هم‌جنس‌باز‌ی برای تغییر طبیعت انسان جهت رام کردن آنهاها در برابر خواسته‌هایش، به اسم دفاع از "حقوق بشر" وارد جنگ رسمی با "حقوق خدا" شده است

ایالات متحده برای تغییر طبیعت انسان و گرایش‌های او برای ساختن یک موجود مسخ شده تهی از روح پرسش‌گر و معترض و طغیان‌کننده که در برابر هرگونه خواسته سیستم سیاسی و فرهنگی رام باشد، برنامه‌ریزی‌های دقیق و بلندمدتی دارد و از اوایل سال ۲۰۱۴، کاخ سفید برای اولین بار محافظت از حقوق هم‌جنس‌باز‌ها را در استراتژی امنیت ملی آمریکا قرار داد تا جنگ رسمی با "حقوق خدا" را به اسم دفاع از "حقوق بشر" اعلام کند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • حدحد ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    0 0
    صد رحمت به قوم لوط ... هر کثافت کارذری که داشتن بین خودشون بود اما آمریکا کل دنیا رو داره به لجن می کشه
  • ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    0 0
    واقعا امریکا شیطانه بزرگه
  • افشین ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    0 0
    خداوند زمین را از لوث این موجودات ملوث و نجس پاک کند....
  • علیرضا ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    0 0
    " همجنس بازی " را از نظر آسیب شناسی اجتماعی حداقل بررسی کنید و به نقد بکشید ...
  • سید ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    0 0
    کثافتکاری اصلا نقد لازم داره؟! چه نقطه روشنی در این قضیه هست که نقاط منفیش رو بشه نقد کرد؟! همش سیاهی، زشتی و تعدی به حدود خداست. اینجور آدما رو نه تنها باید کیفر داد بلکه باید تحقیرشون کرد و آبروشون رو هم باید برد. خیلی فرق است بین کسی که عمل زشتی رو از روی نادانی و خریت انجام میده با کسی که بدترین کثافتکاری می کنه و برای خودش هم حق قانونی قائله.
  • ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    0 0
    راست میگه کثافت کاری نقد نیاز نداره . حال آدم رو به هم میزنه.
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    0 0
    مواظب باشید جماعت..... ما را تحقیر می کنند و قصد تسلط دارند . بدبختی از این بالاتر که ....... بتو فخر بفروشد و تکبر کند ؟
  • ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    0 0
    ایشان را اقای رندبری صدا کنیم و یا خانم رندبری
  • در جواب به آدم مغرض یا نادان ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    0 0
    همجنس گرایی واژه درستی نیست. اون گرایشی که تو میگی برای کسیه که مشکل مادرزادی داره. ترنس سکوشوال و غیره این مشکل رو دارن. در جالی که این هایی که همجنس بازی میکنن اکثر خصوصیات جنس نر در زن یا ماده در مرد رو ندارن و فقط بر اساس شهوت شیطانی به این سمت رفتن
  • ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
    0 0
    علاوه بر شیطان بزرگ بودنش کثافت بزرگ هم هست.
  • ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
    0 0
    حالم به هم خورد.....:/

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس