مورخ انقلاب اسلامی با بیان اینکه هاشمی امروز هیچ پایگاه اجتماعی ندارد تصریح کرد: هاشمی احساس می کند که به طور کلی پایگاه اجتماعی خود را از دست داده است و نیاز دارد تا به جایی تکیه کند و از این رو به قدرت های خارجی روی آورده است.

 به گزارش مشرق، سید حمید روحانی، مورخ انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص حمایت انگلیس از برخی از کاندیداهای خبرگان مانند هاشمی اظهار داشت: در جریان فتنه 88 هاشمی رفسنجانی با نامه بدون سلام و السلام خود در افزایش آتش فتنه نقش داشت.

وی افزود: مدارک و اسنادی که به دست آمد نشان داد که فتنه 88 را عوامل استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی برنامه ریزی کرده و به وجود آوردند.

مورخ انقلاب اسلامی یادآور شد: مسلم بود که در فتنه 88 ارتباطی کامل و سنجیده میان سران فتنه و بیگانگان وجود داشته است که این ارتباط پشت پرده توطئه 88 در نهایت در این مرحله بروز پیدا کرده و به صورت علنی در آمد.

روحانی بیان داشت: عملکرد امروز هاشمی هم دنباله فتنه 88 و در جهت اجرای سیاست های استکبار جهانی که در رأس آن آمریکا و انگلیس بوده است و پشتیبانی رسمی انگلیس از هاشمی امروز موید این موضوع است.

وی خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی در طول زمان بسیاری از جریان ها و چهره ها برملا می شوند ؛ برای مثال بیداری اسلامی در منطقه ماهیت عربستان را بعد از سال ها نشان داد.

مورخ انقلاب اسلامی  با بیان اینکه هاشمی امروز هیچ پایگاه اجتماعی ندارد تصریح کرد: هاشمی احساس می کند که به طور کلی پایگاه اجتماعی خود را از دست داده است و نیاز دارد تا به جایی تکیه کند و از این رو به قدرت های خارجی روی آورده است.

روحانی در ادامه افزود: هاشمی گمان می کند که پشتیبانی انگلیس از او باعث حمایت عوامل انگلیس، مزدوران، سلطنت طلبان و ... از او می شود و کفه رأی او بالاتر خواهد رفت لذا تا کنون در مقابل این حمایت ها سکوت کرده است.

وی همچنین گفت: امیدوارم هاشمی از این شرایط نجات پیدا کرده و به سمت ملت باز گردد و بداند که در نهایت تنها انزجار و دوری از دشمنان انقلاب و بیگانه پرستان می تواند باعث سعادت دنیا و آخرت او باشد.

منبع: راه دانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس