کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور در لیست هاشمی برای انتخابات مجلس خبرگان را نپذیرفتم گفت: برخی خود و فرزندانشان آبروی روحانیت را برده‌اند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید هاشم حمیدی کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی تبلیغات سوء از سوی رسانه‌های معاند انقلاب،  ضد مجلس خبرگان انجام می‌شود شما ریشه این تبلیغات را در چه می‌بینید، گفت: رسانه‌های غربی بویژه انگلیسی سعی دارد افکار عمومی را منحرف کند تا اشخاصی به مجلس خبرگان راه پیدا کنند که برای ولی‌فقیه مزاحمت ایجاد کنند و اگر خدایی ناخواسته بخواهیم رهبر تعیین کنیم این مسیر را تغییر دهند که زمزمه شورایی شدن انتخاب رهبری نیز در همین راستا مطرح می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس قانون اساسی شورایی بودن انتخاب رهبری مفهومی ندارد چون در بازنگری که به دستور امام‌خمینی (ره)در قانون انجام شد مسئله شورایی بودن حذف  و امروز که برخی زمزمه شورایی بودن را مطرح می‌کنند سعی دارند جایگاه رهبری را تضعیف کنند.

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سوالی درباره حمایت رسانه‌های انگلیسی از لیست ارائه شده توسط آیت‌الله هاشمی رفسنجانی افزود: زمانی که می‌خواستند اسم بنده را د‌ر آن لیست بگذارند من مخالفت کردم و گفتم راضی نیستم و می‌خواهم مستقل وارد انتخابات شوم و نمی‌خواهم با کسانی که آبروی روحانیت را هم خود و هم فرزندانش برده است در یک لیست قرار بگیرم. حتی آنها حاضر شدند برخی هزینه‌های تبلیغاتی من را پرداخت کنند اما من راضی نشدم.

آیت الله حمیدی در پاسخ به سوالی درباره اینکه برخی از افراد که در لیست انتخاباتی هاشمی قرار گرفته‌اند از آن اعلام برائت نکرده‌اند گفت: مقام معظم رهبری بارها بر این موضوع تاکید داشتند کسانی که می‌خواهند شورای نگهبان و نظام را تضعیف کنند درجهت خواسته آمریکایی‌ها حرکت می‌کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی هجمه‌ها به آیات عظام جنتی، یزدی و مصباح یزدی از سوی رسانه‌های غربی و داخلی وارد می‌شود، افزود: این اشخاص افراد سالم و برجسته‌ای در نظام هستند و با این هجمه‌ها جایگاه آنها تخریب نمی‌شوند.

کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رفتار دولت را در انتخابات پیش رو چگونه می‌بینید، ادامه داد: نص صریح قانون براین  است که از امکانات دولتی نباید در انتخابات استفاده شود.

آیت الله حمیدی در پاسخ به سوالی درباره اینکه نقش مقام معظم رهبری در هدایت مردم برای حضور در انتخابات را چگونه می‌بیند، گفت: الحمدالله ایشان آگاه و بصیر هستند و در مواقع ضروری بیانات ایشان راهگشاست.

وی درباره حضور خود در انتخابات مجلس خبرگان نیز گفت: بنده احساس تکلیف کردم که اگر وارد مجلس خبرگان شدم خدا را شکر می‌کنم و اگر هم رای هم نیاوردم باز هم خدا را شکر می‌کنم زیرا تکلیف از دوش من برداشته شده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    سلام بر حسین شهید
  • sajad ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    درود بر آیت اله حمیدی
  • ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    مشرق دیروز التماس می کردی که در لیست هاشمی باشی
  • ناشناس ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    لیست مورد حمایت انگلیس قابل اعتماد نیست .
  • ناشناس ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    مرگ بر انگلیس .
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    نمی‌خواستم در لیست کسی باشم که آبروی روحانیت را برده است
  • شریف ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    خدعه انگلیس داره به خودشون برمیگرده ومکرو مکرالله والله خیر الماکیرین
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    کاش تمام مردان خدا مثل این مرد بزرگ حقیقت را فریاد میزدند تا مردم درست و غلط را از زبان مبلغان دیم خدا بشنوند و در انتخابشان دچار تردید نشوند.هر کس که در این امر خطیر کوتتاهی کند در آخرت در پیشگاه خداوند و پیامبر وائمه مسئول است.
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    خدا حفظشان كند
  • ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    عالی بود
  • امیرسعیدابوزهرا ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    ایوالله حاج آقا....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس