کاندیدای طیف اصلاح‌طلبان در یزد گفت: باید پیشاپیش شکست اصلاحات را بپذیریم.

به گزارش مشرق، سیدابوالفضل موسوی‌بیوکی دوشنبه شب در نشست دانشگاه یزد در جمع دانشجویان با تشریح وضعیت سیاسی استان و اجماع اصلاح‌طلبان روی یک کاندیدا اظهار داشت: هرسه کاندیدای مطرح طیف اصلاح‌طلب در یک خط و مسیر هستیم اما آنچه که اصلاحات بر روی آن اجماع دارد موسوی بیوکی است.

وی ادامه داد: ائتلاف برای طیف اصلاحات در یزد یک امر لازم و ضروری است و اگر این ائتلاف صورت نگیرد باید پیشاپیش شکست اصلاح‌طلبان در یزد را بپذیریم.

این کاندیدای مجلس اضافه کرد: رقیب ما در جبهه اصولگرایان بسیار مهندسی شده رفتار کرد که قدرت پردازش و تحلیل را از اصلاح‌طلبان گرفت.

وی ادامه داد: گرچه به دوستان دیگر کم لطفی شده و حق دارند از اصلاح‌طلبان و رئیس این حزب در شهر یزد دلخور باشند اما اگر پیروزی اصلاحات را بخواهیم باید ائتلاف کنیم و من حاضرم برای پیروزی اصلاح‌طلبان کنار بروم.

موسوی‌بیوکی در پاسخ به سوال دانشجویان مبنی بر دوری از استان و چگونگی شناخت از یزد گفت: هفت سال قائم‌مقام سازمان شهرداری‌ها بودم و اطلاعات ریز و درشتی از شهرداری‌ها و دهیاری‌های یزد پیرامون مردم و مشکلات استان دارم و بیشترین آمار را در این زمینه در اختیار دارم.

وی در پاسخ به سوال دانشجویان پیرامون گشت ارشاد و کنسرت موسیقی و ... اضافه کرد: در این مسئله پیرو قانون هستم اما آنچه که اکنون مهم است حضور مردم و پیروزی در انتخابات است که باید محقق شود.

موسوی‌بیوکی افزود: همواره دانشجویان قوه محرکه انتخابات بوده‌اند و اکنون در این شرایط باید دانشجویان کاری کنند که حضور حداکثری و 80 درصد مردم در انتخابات را شاهد باشیم نه اینکه 50 درصد مردم در انتخابات شرکت کنند.

وی پیرامون حمایت رسانه‌های بیگانه و انتساب برخی سخنان از سوی رسانه‌ها به طیف اصلاحات گفت: جبهه اصلاحات دارای منطق است و نیازی به ارگان سخنگوی خارجی ندارد که سایت‌ها و شبکه‌های فارسی زبان بیگانه از جانب اصلاح‌طلبان حرف بزنند یا حمایت کنند.

این کاندیدای مجلس ادامه داد: هر حرفی که از سوی این رسانه‌ها اعلام شود هیچ ربطی به اصلاح‌طلبان ندارد این در حالیست که در موارد دیگر هم رسانه‌های بیگانه صحبت می‌کنند ولی چگونه است که فقط این بخش از ماجرا را می‌بینیم و انگشت روی آن می‌گذاریم.

موسوی‌بیوکی اضافه کرد: در شهر یزد به لحاظ سیاسی رویدادهایی اتفاق می‌افتد که خوشایند نیست و یک سمت آن به وزیر امور خارجه می‌رسد و باید مطلع باشند.

وی با اشاره به عدم حضور کاندیدای اصولگرا در این نشست، افزود: بنده برای چندمین بار درخواست می‌کنم که در این مدت زمان باقیمانده برای مناظره آماده‌ام و اگر اصولگرایان مشکلی در این زمینه ندارند برای مناظره حاضر شوند.

این کاندیدای اصلاح‌طلب در پاسخ به سوال دانشجویان برای مشارکت مردم در انتخابات مجلس تصریح کرد: این انتخابات سرنوشت‌سازترین انتخابات در 36 سال گذشته نظام جمهوری اسلامی است و اگر مردم این موضوع را درک کنند نیازی به تشویق و ترغیب نیست بلکه فقط باید بادرک و اهمیت موضوع پا در عرصه حضور بگذارند که قطعا این امر نیز محقق خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر دلیل حضور در انتخابات ادامه داد: بر اساس احساس تکلیف و پرداخت زکات علم و تجربه‌ای که دارم برای خدمت به جامعه و مردم یزد به دعوت برخی از بزرگان در این عرصه حضور یافتم.

موسوی‌بیوکی با اعلام موافقت در خصوص تشبیه آزادی به پرنده و دو بال اصلاح‌طلب و اصولگرایی گفت: درست است که اگر پرنده یک بال نداشته باشد سقوط می‌کند اما معتقدم یک بال باید به مجلس راه‌ پیدا کند و در مجلس شورای اسلامی هر دو طیف حاضر بتوانند دو بال پرنده را تشکیل دهند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    مشرق از خدا بترس چرا بی تقوایی؟؟؟؟؟
  • ناشناس ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    مشرق جان ، زور زیادی می زنی. هرچقدر هم که دست و پا بزنی باز هم اصلاح طلبان برنده هستند. دلت رو با این چیزها خوش نکن.
  • ناشناس ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    ظاهرا توی اصلاح طلبا یه نفر باکمالات و عاقل پیدا شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس