کد خبر 538951
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳

دیشب کارشناس ! BBC با هزار بهانه تلاش می کرد ثابت کند که در ایران همه چیز با نظر رهبری است و تمامی رویدادها به گونه ای با چراغ سبز ایشان انجام می شود .

به گزارش مشرق، سید عزت الله ضرغامی در کانال تلگرامی خود نوشت:

 روباه پیر !
در فاصله کوتاهی پس از هشدار رهبر معظم انقلاب در مورد سیاست های مداخله جویانه انگلیس در انتخابات پیش رو  ، افراد ، جمعیت ها و احزاب هرکدام به نوعی برائت و مرزبندی خود را با روباه پیر اعلام کردند و به نظر می رسد موج ایجاد شده تا پایان انتخابات با شدت بیشتری تداوم یابد .
دیشب کارشناس ! BBC  با هزار بهانه تلاش می کرد ثابت کند که در ایران همه چیز با نظر رهبری است و تمامی رویدادها به گونه ای  با چراغ سبز ایشان انجام می شود .
حتی اگر تحلیل این باصطلاح کارشناس را هم بپذیریم ، نتیجه می گیریم که رقابت ها و لیست های شکل گرفته حاکی از سیاست رهبر معظم انقلاب برای حضور حداکثری مردم در صحنه است .
پس دو قطبی نشان دادن انتخابات و ارشاد ! مردم به انتخاب افراد خاص و یا رای ندادن به افراد دیگر به نوعی نشان از تناقض در سیاست های رسانه ای روباه پیر است که برای مردم با بصیرت ایران تازگی ندارد .
انتخابات پیش رو در چارچوب جمهوری اسلامی است . آرای بالای مردمی حاکی از اقتدار نظام و اطمینان مردم به رعایت حق الناس است و نتیجه هرچه باشد تقویت نظام و پیروزی ملت است . همان چیزی که رهبری می خواهند و مردم را به آن فرامی خوانند .
آنچه که دشمنان انقلاب اسلامی از آن هراس دارند ، دو قطبی واقعی بین ملت ایران و استکبار جهانی و دولت انگلیس است که پایانی بر آن متصور نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    بی بی سی با این کارش بزرگترین اشتباه تاریخ خودش رو انجام داد و مثبت ترین تاثیر ممکن رو گذاشت دشمن احمق!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس