کد خبر 538960
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶

شبکه لبنانی المیادین انتخابات مجلس شورا و مجلس خبرگان ایران را با دو تیم و یک استودیو ویژه انتخابات در تهران به شکل بی‌سابقه‌ و ویژه پوشش می‌دهد.

توصیف المیادین از فضای انتخاباتی تهرانگروه بین‌الملل مشرق - انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران این روزها زیر ذره‌بین خبرنگاران و رسانه‌های زیادی است اما کمتر رسانه‌ خارجی اینگونه جزئیات انتخابات و روند دموکراتیک و آزاد انتخاباتی را به تصویر می‌کشد.

«صندوق انتخاباتی بزرگ؛ تهران اینطور شده است». این توصیف خبرنگار شبکه المیادین از حال و هوای رقابت انتخاباتی در پایتخت ایران است.

«علی هاشم» خبرنگار المیادین در جدیدترین گزارش خود از تهران و فضای انتخاباتی گفت: ایرانی‌ها منتظر روز جمعه هستند، تا حرف آخر را در خصوص آراء خودشان بزنند.

هاشم گفت: اصولگرایان در معرکه انتخاباتی، شمشیر انقلاب را بلند کرده‌اند. آنها با شعارها و طرح‌هایی که اعلام کرده‌اند خود را حامیان خط ولی‌فقیه می‌دانند.

توصیف المیادین از فضای انتخاباتی تهران

المیادین سپس سخنان «غلامعلی حداد عادل» سرلیست اصولگرایان را پخش کرد که گفت، چطور کسانی که از اول انقلاب شعار مرگ بر آمریکا را برگزیده‌اند، راضی می‌شوند که بیگانگان ازشان حمایت کنند.

این شبکه سپس تصاویر از مراسمی نشان داد که «محمد رضا عارف» سرلیست اصلاح‌طلبان دیروز یکشنبه در آن سخنرانی کرد و گزارش داد که از دید اصلاح‌طلبان باید طور دیگر به مسئله نگاه کرد. عارف در این مراسم گفت،  خط قرمز ما اصول نظام است. اما گروه‌های سیاسی خط قرمز نیستند.

توصیف المیادین از فضای انتخاباتی تهران

علی هاشم گفت: نام علی مطهری در لیست اصلاح‌طلبان یکی از اسامی بارز است؛ سرلیست «صدای ملت». او خود را همانطور که از رقبا متمایز می‌کند، از شرکایش نیز متمایز می‌کند و سیاست خارجی دولت را حمایت می‌کند.

خبرنگار المیادین افزود: ظاهرا رنگ‌های سیاست در ایران متناقض است. اما این عادت ایرانی‌هاست که از خطوط رنگی مختلفی استفاده کنند تا تابلو یکپارچه و منسجمی خلق کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس