کد خبر 538878
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹

رادیو ایران با ویژه برنامه "روز انتخاب " ومستقر شدن در مسجد نازی آباد از ساعت 8 صبح تا پایان ساعت انتخابات مردم را تشویق به خلق حماسه ای نو می نماید .

به گزارش مشرق به نقل از شبکه رادیویی ایران، بهنــام احمدپور مدیر رادیو ایران گفت: هفتم اسفند برنامه «روز انتخاب» از ساعت هشت صبح تا پایان ساعت انتخابات پخش خواهد شد  و چهار گروه برنامه‌ساز برای این کار تشکیل شده است. هر گروه سه تا سه و نیم برنامه خواهد داشت. یک گروه برنامه‌ساز هم در مسجد نازی‌آباد حضور دارد و گزارش لحظه به لحظه از حضور مردم در پای صندوق‌های رای خواهد داد.

وی درباره برنامه‌های انتخاباتی این شبکه گفت: از دو ماه قبل برنامه‌های رادیو ایران ویژه انتخابات آغاز شد که بخشی از برنامه‌ها تولید معاونت خبر و بخشی دیگر به عهده شبکه بوده است. در برنامه‌های روزانه اعم از سلام ایران، نمودار، ایرانشهر، ورزش، حاشیه، متن و ... به موضوع انتخابات پرداختیم. سرای ما، بحث روز و ... عناوین برنامه‌های تولید شده در معاونت خبر است.

احمد پور  ادامه داد: با نزدیک شدن به زمان انتخابات تعداد برنامه‌های انتخاباتی هم افزایش یافته است و با بهره بردن از قالب‌های مختلف همچون نمایش، گفت‌وگو، مستند و ... در کنار دعوت مردم در روز حماسه‌ساز، آنها را با روش‌های انتخاب صحیح آشنا کردیم.

مدیر رادیو ایران با اشاره به 60 گزارشگر رادیو ایران در اقصی نقاط ایران توضیح داد: با توجه به سراسری بودن این شبکه رادیویی، گزارشگران مختلف از سراسر ایران را در نظر گرفته‌ایم تا گزارش‌های متنوعی از سراسر ایران داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس