کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس گفت: برخی در انتخابات تلاش دارند تا افراد غرب گرا را به مجلس بفرستند.

به گزارش مشرق، زهره الهیان کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در همایش سراسری بانوان ائتلاف بزرگ اصولگرایان که عصر امروز در مسجد بقیه الله برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در باب انتخابات گفت: اکنون نوبت ماست که با حضور گسترده بانوان در عرصه سیاسی و اجتماعی این پیام را به ساحت مقام معظم رهبری برسانیم که ما گوش به فرمان رهبری هستیم و یک نه بزرگ به دشمن بگوییم.

وی ادامه داد: دشمنان که امروز با برنامه‌ریزی از پیش انجام شده قصد دارند از برخی طیف‌ها حمایت کنند چرا که امید دارند آنها بتوانند اهداف آنها را در مجلس آینده دنبال کنند.

الهیان خاطرنشان کرد: حضور شما این پیام را خواهد داشت که اگر رسانه‌های بیگانه مانند بی بی سی تلاش می‌کنند طیف خاصی به مجلس ورود پیدا کنند، جواب ملت و آنان «نه» خواهد بود.

وی با بیان اینکه ملت همواره نشان داده است که توطئه‌های دشمنان بی اثر بوده، خاطرنشان کرد: خط نفوذ در انتخابات مجلس برای جایگاه بلند مجلس برنامه دارد و تلاش می‌کند تا با ورود عناصر غرب گرا جای پا در مجلس پیدا کند.

الهیان خاطرنشان کرد: ملت ایران در برهه‌های تاریخ ساز توانسته است این پیام را به استکبار جهانی بدهد که هرگز اجازه نخواهد داد خون شهیدان پایمال شود و تفکر امام به تاریخ بپیوندند چراکه دیدگاه امام و مقام معظم رهبری زنده،‌ پویا و جاری است و در قلب‌ ملت ایران است.

الهیان با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: امیدوارم مردم با مشارکت حداکثری دشمنان را ناامید کرده و توطئه‌های آنان را برای انقلاب اسلامی بی نتیجه سازند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس