عضو لیست انتخاباتی ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه اولویت کاری ما در مجلس آینده رفاه عمومی و رفع مشکلات معیشتی مردم است، گفت: دغدغه برخی آقایان به جای اشتغال جوانان، پرواز مستقیم ایران و آمریکاست.

به گزارش مشرق، حجت الله عبدالملکی عضو لیست انتخاباتی ائتلاف اصولگرایان به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت با حضور در این دانشگاه پیرامون شرایط نماینده اصلح گفت: مقام معظم رهبری ویژگی‌هایی را برای نامزد اصلح برشمرده از جمله اینکه باید این فرد خود را سپر بلای مشکلات کشور کند.

وی افزود: اینکه یک نامزد بتواند خود را سپر بلای مشکلات کند ابتدا باید شناخت کافی از مشکلات داشته باشد تا بداند باید برای رفع این مشکلات چه کاری انجام دهد.

عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع)، با بیان اینکه مشکل اول امروز کشور معیشت و بیکاری جوانان است، گفت: دولت 40 هزار میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار است و این بدهکاری باعث بیکار شدن بسیاری از جوانان است. در چنین وضعیتی مسئله اصلی تولید و اشتغال خواهد بود.

عبدالملکی اضافه کرد: نمی توانیم کسی را پیدا کنیم که سینه‌چاک فلان حزب یا گروه نباشد و بگوید به جای اقتصاد مسئله اصلی کشور حصر یا ممنوع‌التصویر بودن فلان فرد است.

عضو لیست انتخاباتی ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه امروز تولدکنندگان زیر بار واردات بی‌رویه کمر خم می‌کنند،‌گفت:‌ بعد از توافق موقت ژنو صادرات اتحادیه اروپا به ایران 48 درصد افزایش داشته. جالب است این صادرات در خصوص تکنولوژی و یا مواردی از این قبیل نبوده بلکه خودروهای گرانقیمت، مواد آرایشی و لوازم لوکس بوده است. آیا مشکل اقتصاد ایران این است؟

وی با اشاره به قراردادهایی که دولت با فرانسه و ایتالیا بست، گفت: دولت در قراردادهایی که در ایتالیا و فرانسه بسته کشور را 50 میلیارد دلار بدهکار کرد. این در حالی است که دولت 40 هزار میلیارد تومان به پیمانکارهای داخلی بدهکار است. اصلا خرید هواپیما عالی است! اما چرا این خرید زمانی صورت می‌گیرد که دولت این بدهکاری عظیم را به پیمانکاران داخلی داده است؟

عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع)، با بیان اینکه بسیاری از تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی ریشه در اغتشاشات سال 88 دارد، گفت: در همان زمان کلینتون گفت سال 88 فهمیدیم که اگر ایران را بیشتر تحریم کنیم فشار اقتصادی به این کشور افزایش می‌یابد. بر همین اساس است که می‌گوییم مبنای تحریم‌های سال 2010 به بعد، فتنه 88 بود. برخی داخلی‌‌ها به دشمن نامه زدند که با تحریم ایران به ما کمک کنید.

عبدالملکی با مطلوب خواندن لیست انتخاباتی ائتلاف اصولگرایان گفت: اصولگرایان زیر نظر سه فقیه این لیست را ارائه دادند که در این لیست 10 اقتصاددان نیز حضور دارند.

عضو لیست انتخاباتی ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه دغدغه برخی آقایان به جای اشتغال پرواز مستقیم ایران و آمریکا است، گفت: وزیری که هزار میلیارد سرمایه دارد نمی‌تواند مشکل معیشت مردم را درک کند. ما مشاهده می‌کنیم در بودجه 94 بودجه جاری دستگاه‌های ستادی، حقوق مدیران دولتی بسیار بالا رفته است.

وی افزود: اینکه آقایان دغدغه پرواز مستقیم ایران آمریکا را داشته باشند چه مشکلی از مشکلات اقتصادی ایران را رفع می‌کند؟ دولت اقتصاد مقاومتی را کنار گذاشته است. در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی هنوز وزرا اختلاف نظر دارند که اقتصاد مقاومتی یعنی کل اقتصاد و یا قسمتی از آن را در برمی‌گیرد.

عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع)، با تأکید بر اینکه باید به جای سیاست خارجی تولید را محور کار قرار دهیم، گفت: در این صورت است که مشکلات بیکاری، تورم و رکود حل می‌شود. حال ما مشاهده می‌کنیم که در لیست حامیان دولت یک اقتصاددان حضور ندارد. خیلی از مدیران ما در حوزه اقتصاد لیبرال فکر می‌کنند اما مبنای اقتصادی مقاومتی اسلام و اصول انقلاب اسلامی است.

عبدالملکی با تأکید بر اینکه ساختار اقتصادی کشور از آغاز دولت سازندگی خراب شد، گفت: مهم این است که در مجلس آینده نمایندگان در مسیر حل مشکلات اقتصادی قرار بگیرند اما الان در این مسیر نیستیم.

عضو لیست انتخاباتی ائتلاف اصولگرایان در ادامه گفت: دغدغه اصلی ما در مجلس آینده رفاه عمومی و رفع مشکلات معیشتی مردم با رویکرد اقتصاد مقاومتی خواهد بود. اگر تولید ملی تقویت شود اکثر مشکلات اقتصادی حل می‌شود.

وی در پایان سخنان خود در پاسخ به سوالی مبنی بر حصر غیرقانونی سران فتنه گفت: شورای عالی امنیت ملی طبق قانون اساسی تصمیم به این اقدام گرفته است. حال افرادی که به این معترضند باید طبق قانون حرکت کنند. کسانی که امروز دغدغه اصلی‌شان را حصر گذاشتند و با این شعار می‌خواهند به مجلس بروند مانند این است که بگویند مردم برادر من زندانی است به من رأی بدهید.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    شعارهای اصلاح طلبان از پایگا های استکباری و بلندگو های بدخواهان تکرار میشود.به کدام یک باور داشته باشیم دم خروس یا قسم حضرت عباس.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس