فرمانده سابق شورای نظامی استان «السویدا» از همکاری نیروهای حمایت کردی با دولت سوریه در مبارزه با تروریست‌ها و ائتلاف دو طرف در این باره خبر داد.

به گزارش مشرق، «سرهنگ مروان الحمد» فرمانده سابق شورای نظامی استان «السویداء» در جنوب سوریه از وجود ائتلاف و هماهنگی بین نیروهای حمایت کردی با دولت سوریه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «کلنا شرکاء» که وابسته به معارضان سوری است، سرهنگ الحمد در گفت‌وگو با این پایگاه خبری گفت،‌ یگان‌های حمایت کُردی جزءی از ائتلاف با نظام سوریه هستند و اهداف آن‌ها از این ائتلاف جدایی طلبانه است.

مروان الحمد در واکنش به سخنان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که از تشکیل سه مینی دولت درزی، علوی و کردی خبر داده بود، گفت: تا زمانی که ملت سوریه به عادلانه بودن مسئله خود ایمان داشته و برای جان‌فشانی آماده باشند، همه این پیشگویی‌ها و سناریوها ساقط خواهد شد.

در همین راستا، «بثینه شعبان» مشاور سیاسی «بشار الأسد» رئیس جمهور سوریه با بیان اینکه نیروهای حمایت مردمی کرد از جزء نیروهای ارتش سوریه هستند، اعلام کرد: نیروهای حمایت مردمی با همکاری ارتش مناطق شرق و شمال شرق سوریه را از تروریست‌ها پاکسازی کرده و آزاد می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس