کد خبر 564536
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳

مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس جمهوری سوریه در دیدار نماینده حزب جمهوریخواه سنای ایالتی آمریکا در دمشق، عربستان و ترکیه را رژیم‌های تروریسم‌پرور توصیف کرد.

 به گزارش مشرق، «بثینه شعبان»، مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس جمهوری سوریه روز چهارشنبه (امروز) امروز میزبان «ریچارد بلاک» نماینده حزب جمهوریخواه در سنای ایالت ویرجینیا آمریکا بود.

مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس جمهوری سوریه در این دیدار تاکید کرد که ملت‌ها بزرگترین طرف متضرر از تروریسم هستند و مبارزه با این پدیده شوم نیازمند نیتی صادقانه و همکاری و هماهنگی بین کشورها و به موازات آن اعمال فشار بر رژیم‌های تروریسم پرور و حامی تروریسمی مانند عربستان سعودی و ترکیه است تا به حمایت‌های خود در این خصوص پایان دهند.

شعبان با بیان اینکه تروریسم خطری علیه تمام دنیا شمرده می‌شود و غلبه بر آن نیازمند همکاری بین کشورهاست، افزود: باید اطلاع رسانی شفاف و درستی به ملل جهان صورت گیرد تا از حقیقت آنچه در جریان است، مطلع شوند.      

وی همچنین از مواضع حمایت‌کننده بلاک از ملت سوریه و درک حقایق جاری در سوریه با وجود تمام تلاش‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی صورت گرفته برای تحریف حقایق تشکر کرد.

بلاک نیز در این دیدار تاکید کرد که طی سال‌هایی که از بحران سوریه می‌گذرد، تلاش کرده تا حقایق جاری در سوریه را انعکاس دهد و کاخ سفید را از عواقب حمایت نظامی و تسلیحاتی از گروه‌های تروریستی و مزدوران دیگر کشورها آگاه کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس