اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه‌ای خطاب به برخی از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مرزبندی و برائت خود را از لیست‌ مورد حمایت انگلیس اعلام کنید.

به گزارش مشرق، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه‌ای خطاب به آقایان امینی، امامی کاشانی، موحدی‌کرمانی، میرمحمدی، محمدی‌نیک (ری شهری)، شاه آبادی، قمی، تسخیری، سجادی عطاآبادی، دری نجف آبادی، بطحایی، فاضل گلپایگانی و اسماعیلی از آنها خواست تا با اعلام برائت از لیست مورد حمایت انگلیس خط بطلان بر فتنه انگلیسی بکشند.

در بخشی از این نامه آمده است: نیک مستحضرید که انگلیس خبیث در طول تاریخ چند سده ایران چه جنایت‌هایی را در حق ملت ایران روا داشته است، از استعمار نفت و اشغال نظامی کشور گرفته که منجر به قحطی بزرگ و از دست رفتن جان میلیون‌ها ایرانی شد تا راهی کردن وکیل الدوله‌های خود با کیف انگلیسی به مجلس شورای ملی که تنها مطامع این استعمارگر بزرگ را در دستور کار خود داشته‌اند؛ از انجام کودتای 28 مرداد 32 تا تحریم‌های گسترده؛ همه و همه نسخه انگلیسی برای ملت ایران بوده است و امروز نیز شاهدیم که بعد از 37 سال که دست دخالت انگلیسی در عرصه سیاسی ایران کوتاه شده است، این جرثومه فساد طمع دست‌اندازی و چیدن آرایش سیاسی مطلوب خود در ساختارهای جمهوری اسلامی را دارد و از این رو برای مجلس خبرگان رهبری لیست مطلوب و دستورالعمل‌های انتخاباتی طرح‌ریزی و به مردم ارائه می‌کند.

این نامه می‌افزاید: برای اولین بار در تاریخ بجای نفی و تحریم انتخابات، بی بی سی رسانه سلطنتی و دولتی انگلیس؛ رسما از جریانی در انتخابات خبرگان رهبری حمایت می‌کند و مردم را تشویق می‌کند که به لیست مورد حمایت آقای هاشمی رأی بدهند؛ به گونه‌ای که امروز همه این لیست انتخاباتی را "لیست انگلیسی" و "انگلیسی پسند" می‌دانند. شما حضرات بزرگوار سوابق انقلابی‌ای دارید و مورد احترام مردم انقلابی هستید اما اگر نسبت به این حمایت انگلیس برائت نجویید از چشم ملت نیز خواهید افتاد. بدانید که انقلاب و اسلام متوقف افراد نمی‌ماند و خدا دین خود را یاری خواهد کرد اما این فرصتی برای شما است که خود را در مسیر حق ثابت قدم کنید و از این امتحان الهی سربلند بیرون آیید.

در بخش دیگری از این نامه تصریح شده است: همه می‌دانیم همچنان که خمینی کبیر به ما آموخته است، انگلستان از کسی حمایت نمی‌کند؛ مگر آنکه آن فرد در مسیر تامین منافع انگلستان در آمده باشد؛ فلذا جریان مورد حمایت این دولتِ منفور؛ می‌تواند همان جریان تامین کننده منافع این روباه پیر و دشمن دیرین ملت ایران باشد و هوشیاری شما و خارج شدن از این تله دشمن می‌تواند کور کننده این فتنه باشد.

در پایان این نامه آمده است: بصیرت شما بزرگواران در این موقعیت حساس و تاریخی می‌تواند خط بطلان بر نقشه‌های دشمن باشد.فلذا از شما می‌خواهیم تا خط خود را از دشمن جدا کرده؛ مرزبندی و برائت خود را از لیست‌هایی که مورد حمایت کشورهای بیگانه چون انگلیس قرار می‌گیرد اعلام نمایید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • رضا ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    من مشرق جون یه سوال دارم در کشوری که شورای نگهبان دارد حالا روباه پیر یا سایر کشورهای متخاصم برای تفرقه فکنی یه سری حرفا آنهم پشت بعضی از اشخاصی که شورای محترم نگهبان صلاحیت انان را تایید کرده ، آیا کشورهای متخاصم بهتر میدانند یا فقهای معظم ما در شورای نگهبان؟؟ من ناراحت میشم پشت سر هم بدگویی میکنید این یعنی نظر شورا را قبول ندارید؟ کاری نکنید دشمن شاد شویم.وحدت وحدت وحدت
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    دشمن داره از گروهي حمايت ميكنه. به نظر شما اين موضوع كوچيكيه كه بشه به راحتي ازش گذشت؟
  • مسعود ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    وحدت با چه کسی؟ با روباه پیر
  • رضا ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    بهترین راه اینست.که شورای نگهبان.ازکاندیداهائیکه انگلیس حمایت کرده.بخواهدکه تکذیبیه.دهند.درغیراینصورت.رای انان رابعلت وابستگی بدشمن.باطل کند.انقلاب وخون شهدا.باکسی شوخی ندارد. مامدافعین اسلام که بیرون ازمرزها.داریم ازکیان اسلام دفاع میکنیم.تحمل نمی کنیم.که دشمن دون صفت.بانوکرانش درداخل بماحمله کند.الله ذوالانتقام
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    ممنون
  • مجید ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    من موحدی کرمانی و امامی کاشانی رو قبول دارم حسابشون با بقیه جداس
  • دلاور ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    مرگ بر انگلیس
  • ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    اون ....... بدجنس واسه رد گم كني ٦ تا افراد موجه رو هم گذاشته توي ليستش انگليس مكار هم نميتونه بگه : از همين ليست كذايي به اون ٤ نفري كه من ميگم رأي بديد. با اينحال توقعِ حذف و برخوردِ شوراي نگهبان ، با ليست مطلوب انگليس و ..... هم توقع بجايي نيست. شواري نگهبان حد اقل هاي افراد رو تعيين كرده ، با يه كمي ملاحظات و رو دربايستي ، مردم هم بايد خودشون تشخيص بدن كه انتخابِ كي به نفع مملكته و انتخابٍ كي بنفع انگليس خبيث.
  • ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    راس میگه! اگه با ولایت و متدینین هستین خودتون را از صف انگلیس و انگلیسی صفت جدا کنید. سیاستِ ولایت، سیاستِ صداقت و رو راستی با مردم! دست از این سیاسی بازی ها بردارین و از ولایت دفاع کنید. فکر کردین تا چند سال دیگه زندگی می کنین آخه؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس