دکتر محسن اسماعیلی گفت: بی توجه به اینکه حرف دشمن چیست، باید جستجو کنیم و کاندیداهای متدین‌تر، کارآمدتر و با سوابق انقلابی بیشتر را انتخاب کنیم.

به گزارش مشرق، محسن اسماعیلی شامگاه پنج‌شنبه در جمع مردم جنوب غرب تهران در محل حسینیه باب‌الحوائج شهرک ولیعصر (عج)، گفت: دشمنان کشور و بیگانگان بار دیگر طمع کرده و سعی دارند با تبلیغات، بین نیروهای نظام و انقلاب و مردم اختلاف بیندازند. حتی اگر برای این منظور، به ظاهر از برخی دفاع کنند. این درحالی است که می‌دانید و می‌دانیم که آنها هیچ کدام از ما را قبول ندارند.

وی ادامه داد: ما هیچ‌گاه با دشمنان کنار نمی‌آییم و مرزبندی‌مان با بیگانگان هیچ موقع کمرنگ نخواهد شد. نباید فریب دشمن را بخوریم و برخی نیز نباید حرف‌های آنها را تکرار و در جهت خواست آنان حرکت کنند.

اسماعیلی تصریح کرد: اگر کسی در کشور ما با دیگری رقابت می‌کند، رقابت می‌کند و نه دشمنی؛ که رسانه‌های بیگانه بخواهند خوشحال شوند! همه کاندیداهایی که با هم رقابت می‌کنند، امام و اسلام و نظام و رهبری را قبول دارند و همه به اتفاق اعتراف می‌کنند که رهبری عزیزمان، حکیم‌ترین، شجاع‌ترین و تواناترین فرد ممکن برای رهبری نظام هستند و محور وحدت و امنیت کشور، وجود ایشان است.

اسماعیلی گفت: بی توجه به اینکه حرف دشمن چیست، باید جستجو کنیم و کاندیداهای متدین‌تر، کارآمدتر و با سوابق انقلابی بیشتر را انتخاب کنیم.

این عضو شورای نگهبان گفت: به برکت انقلاب و نظام اسلامی، کسانی را داریم که درس دین خوانده و در دانشگاه‌ها کار می‌کنند؛ هم مجتهدند و هم پزشک، مهندس، روانشناس یا حقوقدان و ... که می‌توان از ظرفیت آنها نیز بیشتر استفاده کرد.

وی گفت: مشکلات کشور طوری است که اگر همه نیروها هم در صحنه باشند، باز هم رفع مسائل کشور، وقت زیادی می‌برد؛ بنابراین انرژی خود را نباید صرف دعواهای داخلی و حذف و طرد یکدیگر کنیم؛ به تجربه ثابت شده که دامن زدن به منازعه‌ها از اهداف دشمنان است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    0 0
    رای ندادن به تمام لیست اصول گرایان ، رای دادن به لیست بی بی سی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس