کد خبر 537278
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳

تصمیم جدیدی که قاضی پرونده اخاذی صورت گرفته از متئو والبوئنا اتخاذ کرده، شانس حضور مهاجم فرانسوی در جام ملت‌های اروپا را افزایش داد.

به گزارش مشرق، دادگاه ورسای به کریم بنزما خبر خوبی داده است. اینکه قاضی پرونده مهاجم رئال‌مادرید که متهم به دست داشتن در ماجرای اخاذی از متئو والبوئنا، هافبک فرانسوی باشگاه لیون و تیم ملی فرانسه است، تصمیم گرفته که ممنوعیت روبه‌رو شدن او با والبوئنا را به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش شبکه تلویزونی «یوروپ وان»، به دنبال فرجام‌خواهی دادستان پرونده اخاذی صورت گرفته از متئو والبوئنا که در آن کریم بنزما متهم به همکاری با باج‌گیرها است، ناتالی بوتارد، قاضی پرونده تصمیم گرفته که فعلاً ممنوعیت روبه‌رو شدن بنزما و والبوئنا را لغو کند هرچند این تصمیم هنوز قطعی و اجرایی نشده و حالا شورای استیناف دادگاه ورسای است که باید تصمیم بگیرد ممنوعیت رویارویی بنزما و والبوئنا لغو شود یا خیر.

پرونده رسیدگی به شکایت والبوئنا به دلیل اخاذی صورت گرفته از وی در مورد یک فیلم خصوصی از هافبک لیون همچنان مفتوح است و فدراسیون فوتبال فرانسه هم چندی پیش اعلام کرد زمانی که دادگاه ممنوعیت رویارویی بنزما و والبوئنا را لغو نکند، مهاجم رئال‌مادرید جایی در میان «خروس‌‌ها» نخواهد داشت.

والبوئنا چندی پیش اعلام کرد که برای روبه‌رو شدن با بنزما در اردوی تیم ملی فرانسه مشکلی ندارد و حال به نظر می‌رسد که قاضی پرونده او نیز تصمیم گرفته که با لغو ممنوعیت روبه‌رو شدن این دو بازیکن به تیم تحت هدایت دیدیه‌ دشان برای کسب موفقیت در یورو 2016 کمک کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس