کد خبر 536715
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

کاپیتان پیشین شیاطین سرخ در واکنش به اعترافات اخیر مهاجم پرتغالی رئال‌مادرید مبنی بر نداشتن رابطه‌ صمیمیانه با سه تن از هم‌تیمی‌های قدیمی‌اش در اولدترافورد، اظهارنظر جالبی انجام داد.

تمسخر رونالدو در رختکن تیم منچستریونایتد
به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو، روز گذشته (سه‌شنبه) در کنفرانس خبری پیش از بازی رئال‌مادرید و رم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، برای پاسخ دادن به شایعاتی که درباره بروز اختلاف میان وی با دو هم تیمی‌‌اش، کریم بنزما و گرث بیل شکل گرفته است، اعتراف کرد که در دوران حضورش در منچستریونایتد هم با سه تن از بازیکنان این تیم رابطه دوستانه‌ای نداشته و به ندرت با آنها حرف می‌زد.

رونالدوی 31 ساله گفت: آیا واقعاً مهم است که شما در تیم‌تان دوستانی داشته باشید؟ این نظر شماست. من با منچستریونایتد قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدم در حالی که با پل اسکولز، ریو فردیناند و رایان گیگز صحبت نمی‌کردم.

در واکنش به اظهارات رونالدو، ریو فردیناند، مدافع پیشین منچستریونایتد هم اظهارنظر جالبی انجام داده است. او اعتراف کرده که همیشه ستاره پرتغالی پیشین شیاطین سرخ را به خاطر طرز لباس پوشیدنش مسخره می‌کرد و به همین دلیل بوده رونالدو تمایلی به صحبت کردن با او نداشته است.

فردیناند در پاسخ به خبرنگار شبکه BT Sport در این خصوص که چرا رونالدو با او حرف نمی‌زد، گفت: او از من بیزار شده است! او همسایه دیوار به دیوار من بود. بارو نکردنی است! او دستپخت مرا دوست نداشت. کنفرانس خبری رونالدو تنها احساسی که او درونش دارد و انگیزه‌ای که برای کسب پیروزی و رسیدن به اوج دارد را نشان می‌دهد. در حال حاضر همه دارند درباره بارسلونا صحبت می‌کنند و او از این وضعیت راضی نیست. به همین دلیل آن روی رقابت‌طلبی‌اش بالا آمده است.

فردیناند ادامه داد: راستش را بخواهید من در رختکن منچستریونایتد عادت داشتم رونالدو را مسخره کنم و فکر می‌کنم که او به همین دلیل از من دلخور است. او معمولاً با شلوارهای جین تنگ به رختکن می‌آمد و ما هم او را به خاطر تیپش می‌کشتیم. البته که او از این رفتار ما خوشش نمی‌آمد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس