کد خبر 536991
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰

قطعاً می توان ایرانیانی را پیدا کرد که به هر دلیل با نظام جمهوری اسلامی مخالف باشند اما اگر کسی پیدا شود و تلویحاً از تجاوز یک کشور بیگانه به مرزهای ایران راضی باشد، از متجاوز حمایت کند و مرزبانان کشور را به دلیل انجام وظیفه سرزنش نماید دیگر چگونه می توان او را ایرانی خواند؟

لااقل در وطن پرستی مانند آمریکایی ها باشید!به گزارش مشرق، دکتر محمد صادق کوشکی در نقد مواضع برخی چهره های روشنفکری که این روزها بدیهیات امنیت و منافع ملی ایران را فدای خوش آمد آمریکایی ها می کنند، نوشت:
1 - مدتی پیش مناظره ای داشتم با کسی که عنوان استادی دانشگاه تهران را یدک می کشد آن هم در خصوص ماجرای سرنگونی هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی توسط رزم ناو آمریکایی وینسنس. طرف اصرار داشت بر این که ناو آمریکایی حق داشته تا هواپیمای ایرانی را سرنگون کند (آن هم در آسمان آبهای سرزمینی جزیره ایرانی هنگام!) و از این بابت شماتت و سرزنشی متوجه نظامیان آمریکایی نیست. آخرین پاسخی که به او دادم این بود که: «به نظر شما اگر روزی یک هواپیمای مسافربری آمریکایی در سواحل فلوریدا توسط موشک های یک ناو ایرانی سرنگون شود در کل آمریکا حتی یک دانشجوی ترم یک پیدا خواهد شد که از اقدام ناو ایرانی حمایت کند؟»

2- تشبیه مدافعان مرزهای کشورمان به داعش آن هم به دلیل مقابله با تجاوز نظامیان آمریکایی به حریم آبهای سرزمینی ایران در جزیره فارسی و محکوم کردن تلویحی اقدام نیروهای سپاه و دلسوزی برای متجاوزان آمریکایی (که چند روز پیش از سوی نشریه ای همسو با استاد فوق الذکر) حادثه ای است که شنیدن خبر آن نه تنها مردم ایران بلکه حتی مردم جزایر دوردست اقیانوس آرام را هم در شگفتی غرق خواهد کرد و بعید است در دنیا کشوری پیدا شود که روزنامه نگاران آن اقدام نیروهای نظامی خودی در مقابله با تجاوز دشمن را سرزنش کرده و برای دشمن متجاوز دل بسوزانند!

3- رقابت های خطی و جناحی بر سر قدرت در فضای سیاست، امروز جهان امری عادی و طبیعی است اما منافع و امنیت ملی (آن هم در امر شفافی مانند مرزهای یک کشور) خط قرمزی است که رعایت آن الفبای سیاست محسوب می شود و در هیچ کجای دنیا نمی توان دسته یا گروهی را پیدا کرد که بواسطه نگرش جناحی و رقابت های سیاسی حاضر به خدشه وارد کردن به امنیت ملی (و مرزهای آن کشور) باشند. اما این که چرا در کشور ما مدتی است که عده ای به صورت پی در پی و به هر بهانه ای بدیهیات امنیت و منافع ملی ایران را فدای خوش آمد آمریکایی ها می کنند، سوالی است که پاسخ آن را باید در هویت و شخصیت این جماعت جستجو کرد!

4- شاید رایج ترین و همه فهم ترین تمثیل برای وطن، کلمه «مادر» باشد. «مادر» چه به عنوان ریشه و منشأ و چه به عنوان منبع هویت و هستی در سراسر جهان برابر نهاد و ترجمان «وطن» شمرده می شود تا کوته فکرترین مخاطب هم متوجه حرمت و قداست «وطن» شود و او بداند که "وطن" هم مانند «مادر» حکم ناموس را دارد و تجاوز به آن مساوی لگدمال شدن شرافت و هویت و هستی تمامی «ملت» خواهد بود! ملتی که در آن وطن زندگی می کند و بیش از هرجای دیگری به «مام وطن» علاقه و توجه دارد!

5- آنانی که اهل مطالعه منابع و اسناد تاریخی ایرانند می دانند که در ایام پس از شهریور 1320 و اشغال ایران توسط متفقین، ارتش آمریکا روزانه ده ها نفر از زنان و دختران گرسنه ایرانی را سوار بر کامیون های نظامی به محل استقرار سربازان آمریکایی (در امیرآباد شمالی) منتقل می کرد تا به گفته فرمانده این پادگان، پسرهای آمریکایی از تفریحاتشان عقب نمانند!! و این همان رفتاری است که نظامیان آمریکا پس از اشغال عراق و افغانستان با نوامیس این دو کشور انجام دادند! آن هم به قاعده هزاران مرتبه! و بماند که در ابوغریب چگونه زنان و مردان عراقی (بخوانید بشریت) را برهنه کرده و همه هستی و شرافتشان را (که هستی و شرافت انسانیت بود) به نجاست تمدن آمریکایی آلوده ساختند! اما این که چرا ارتش آمریکا در سی و هشت سال گذشته جرأت لمس خاک ایران را هم به خود نداده (آن هم در حالی که خاک پاکستان و عراق و یمن و افغانستان و سومالی و... را به توبره کشیده است) پاسخی دارد که احتمالاً همه کودکان دبستانی ایران به خوبی بر آن مسلط اند! چون ایران مدافعانی دارد که ارتش آمریکا تاب و توان و امکان مقابله با آنان را تا امروز نداشته است!

6- قطعاً می توان ایرانیانی را پیدا کرد که به هر دلیل با نظام جمهوری اسلامی مخالف باشند اما اگر کسی پیدا شود و تلویحاً از تجاوز یک کشور بیگانه به مرزهای ایران راضی باشد، از متجاوز حمایت کند و مرزبانان کشور را به دلیل انجام وظیفه سرزنش نماید دیگر چگونه می توان او را ایرانی خواند؟ آیا در قاموس بین المللی چنین فردی خائن خطاب نمی شود؟

لااقل در وطن پرستی مانند آمریکایی ها باشید!

7- آمریکایی ها در جهان به میهن پرستی شهره اند! چرا که از کودکی آموخته اند که در هر منازعه ای که یک طرف آن آمریکا باشد حق با آمریکاست و آمریکایی ها باید همیشه و در همه حال حامی و مدافع کشورشان باشند! و به همین دلیل در سرتاسر آمریکا یک روزنامه نگار یا استاد دانشگاه نمی توان پیدا کرد که در منازعه ایران و آمریکا حق را به ایرانی ها بدهد (که اگر چنین کند از هستی ساقط خواهد شد و در انزوا خواهد مرد!)

8- در چند سال اخیر شاهد موضع گیری های مختلف افرادی در کشورمان بودیم که بیشتر به عنوان وکیل مدافع منافع آمریکا سخن گفته و عمل کرده اند (که دو موردی که در ابتدای این مقاله به آنها اشاره رفت صرفاً نمونه ای از این اقداماتند). این افراد هرچه باشند و هرکه باشند ایرانی نیستند چون در منازعه ای که حق با ملت و کشورشان بوده، حق را به آمریکایی ها داده و کشورشان را محکوم کرده اند! اما تعجب آنجاست که این جماعت حتی به "خدایان" آمریکایی شان هم شبیه نیستند! وطن پرستی و ناسیونالیسم، شریعت حاکم بر آمریکاست و عجیب است که این عشاق آمریکا در این مورد هیچ شباهتی به آمریکایی ها ندارند! (و بماند که آمریکایی ها چنین افرادی را حتی برای دریافت روادید ورود به نیویورک لایق و شایسته نمی دانند).

9- جالب این است که همه این افراد به یک جناح خاص وابسته اند! و این که چرا همه این افراد افتخار عضویت در یک جناح سیاسی معین را دارند سوالی است که بزرگان و گردانندگان این جناح باید پاسخ آن را به حامیانشان (و ملت ایران) بدهند!

10- در پایان به این جماعت چه می توان گفت جز این که : اگر ایرانی نیستید لااقل در وطن پرستی مانند آمریکایی ها باشید!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 38
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 14
  • ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    1 0
    هیچ یک از مدیران خاتمی بخاطر فساد اقتصادی متهم نشدند..!!!!
  • جواد ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 1
    اصلاح طلبان کلا از حمایت مردم نا امید شده اند " به همین دلیل برای بهره مندی از حمایت خارجی " حتی حاضرند منافع ملی را هم فدا کنند .
  • یاتاقان ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    احسنت این جانبداری افراطی از غربی ها، در واقع بیماری ذهنی است که قدرت قضاوت فرد رو به تحلیل می برد و در ادامه فرد دچار فلج مغزی اخلاقی می شود.
  • گیل مرد ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    1 0
    لعنت خدا بر کسانی که منتظر ورود امریکا به کشور و غرق شدن در اغوش او هستند... هر چند با وجود چشمان بیدار انقلاب این ارزو را به گور خواهند برد اما این مجیز گویی ها واقعا ادم رو ازرده میکنه
  • ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    2 0
    در میان ایرانیان از پستترین تا والاترین طیف انسانها وجود دارد این طیف وسیع در کمتر ملتی به چشم میخورد
  • ali ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    1 1
    افرین به ایشون حقایق ای که بعضی قصد باورشونو ندارن
  • عباس ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    کلا این قسم افراد تو وطن فروشی ید طولایی دارند و احتمال زیاد هم میره اجدادشون از قوم قاجار و پهلوی باشند
  • حسین ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    1 0
    احسنت
  • ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    هععی!
  • ناشناس ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    1 0
    به این جماعت باید گفت اگر دین ندارید لااقل وطن پرست باشید.
  • ناشناس ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    امریکایی ها در طول تاریخ از کودتای 28 مرداد گرفته تا کاپیتولاسیون تا سرنگون کردن هواپیمای مسافربری ایران تا بتن ریختن قلب راکتور اراک ایران را تحقیر کرده اند و خواست خداوند بود که اینطور مفتضح و حقیر بشوند.
  • دشمن درجه یک اسرائیل و عاشق حزب الله و تمام شیعیان ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    دمت گرم که از قلب من حرف زدی و اوف بر همچین ادمایی. ولی... ولی ایرانی باید و باید در برابر فلسطین و لبنان و سوریه و عراق و و و و و و و و هم وطن پرست باشه. نه اینکه سر ایران داره بریده میشه برا فلسطینی که ما رو آدم حساب نمی کنه و کل بودجه و هزینه ما داره خرج دشمنی با رژیم اشغالگر قدس میشه. فقط یکم زرنگی و سیاست لازم داشت تا هم دشمنی و دوستی الان رو داشته باشیم و هم اینقد به خودمون و کشورمون ضرر نزنیم.
  • ناشناس ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    مرگ بر امریکا دشمن اصلی ما امریکاست .
  • ناشناس ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    مفاسد عظیم کرسنت و استات اویل و توتال و اختلاس شهرام جزایری و غیره گوشه ای از مفاسد دولت اصلاحات است .
  • ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    اگه کسی اینطوری باشه که میگی ، دلیلشو باید در کارهای امثال تو یاد گرفت که انحصار همه چی دستشونه و مملکتو چاپیدن.
  • مهرداد ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    1 0
    مرگ بر امریکا و نوکران داخلیش .
  • ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 0
    چون کار بلد بودند یک سوال ،شرکت کابل شهید قندی را کی فروخت وکی خرید و بابک زنجانی وامثال هوم کی شروع کردند ونزد چه استادانی به درجه استادی ریدند
  • ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    الهی بمیرم برای شما که عاشق حزب اللهی و شیعه!!!! تشیع انگلیسی به درد نمیخوره
  • ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    بند 5 دروغ است و می بایست مدرک معتبر تاریخی ارائه شود
  • امیر ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    بند ۷اشتباه است تا حدودی چرا که استاد دانشگاه و روشنفکران امریکایی که طرفدار سیاستهای ایران هستند بارها با صداوسیما و مشرقوفارسو... پرس تیوی مصاحبه داشته اند.
  • ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    چون خودشون از بزرگترین سرمایه داران هستند و اصولاً کسی جرات نمیکنه از این طیف صحبت کنه چون سریع مورد حمله قرار میگیرد. برای نمونه خاندان هاشمی کافیه
  • ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    در تمام دنیا امنیت ملی کشور خط قرمز بدون تسامح است که به عنوان خاین و وطن فروش سخت ترین مجازات ها در انتظارشونه و حتا این وطن فروشان بین باقی مردم هم جابی ندارن اما متاسفانه در داخل کشور بعضی به اصطلاح روشنفکران وطنی حاضرند به خاطر دیدگاه سیاسی و اختلافات سیاسی منافع ملی رو هم قربانی کنند کسانیکه به خاطر مخالفت و انتقادهای سیاسی حاضرند منافع ملی رو نادیده بگیرن به معنای واقعی کلمه خاین و وطن فروش هستند دقیقا مثل فرزندی میمونه که در دعوا با غریبه ها پشت پدر و بقیه خانواده رو خالی کنه و به طرفداری از غریبه ها به خانواده خیانت کنه... کاش این افراد میفهمیدن خدای ناکرده اگر پای نظامیان امریکایی یا هر قدرت نظامی دیگه به خاک وطن باز بشه براشون فرقی نداره این افراد از کدام گروه و جناح سیاسی هستن و همه رو از دم تیغ میگذرونن اگر در خانواده ای اختلافی هم هست نباید اجازه داد اجنبی و غریبه دخالتی بکنه.... خداوند ان شاالله همه مون رو عاقبت به خیر بکنه...
  • ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    باز هم مى گويم و تكرار مى كنم كه در زمينه نوع تفكر و وادادگى به اجانب، عملكرد شما در استفاده ابزارى از بحث نفوذ و بى بى سى و ... و ايجاد جنگ روانى و توهين به انتخاب عده اى از مردم(كه نهايتا باعث تطهير انگلستان در ذهن عده اى مى شود ) با سيستم فكرى آن استاد دانشگاه كه در متن ذكرش رفته هيچ فرقى ندارد. هر دو گروه تابع اين طرز فكر هستيد كه "ديگى كه براى من نجوشد نمى خواهم..." و به همين دليل در قربانى كردن منافع ملى و دينى براى اهداف پست سياسى ابايى نداريد
  • SAABER ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    فیلم/ زینبیه در خون؛ بیش از 280 شهید و زخمی شاهدان عینی که در محل انفجار حضور داشتند ، تاکید کردند تعداد شهدا حداقل به صد تن رسیده است. AZ IN ANFEJAAR HAA BE AHTEMAAL ZIYAAD DAR ZAMAAN RAY DAADAN MARDOMAAN SHRAAFATMAND* DAR TEHRAAN O SHAHAR HAAY MARZY SORAT KHAAHD GERFT . AGAR KE MORAAGHEBAT NAKONID...
  • ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    کسی که به وطنش اهمیت نده واقعا قراره به چی اهمیت بده؟ چهارپایان فقط به علف تازه اهمیت میدهند ولی دریغ از اسم چهارپا که روی خائنین باشد
  • ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    امثال شما که وطن پرست هستن کافیه.....
  • حمید ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    چه ربطی داره ؟ مگر وطن پرستی اما و اگر داره ؟ مگر این آمریکائیهایی که سنگشون رو به سینه میزنید فاسدترین مقامات بر آنها حکومت نمی کنند و پس باید به این خاطر از وطنشان خیلی بیزار باشند ؟ اگر مملکت دست امثال شما بود که باید برای کشتار هموطنانمان از اونها تشکر میکردیم
  • ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    1 0
    اگر بگردی مدرکش رو هم پیدا میکنی
  • ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    بند 11 - ما که ندیدیم استاد دانشگاهی سیاست غلط کشورش رو محکوم کنه اگر شما دیدید سلام ما را هم بهش برسونید
  • ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    1 0
    این کسی که منفی داده چه نوع بیماری داره ؟
  • ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    کسانی که از صحنه بازداشت آمریکائیها قلبشان به درد آمد و این عمل غرور آمیز فرزندان ملت را با داعش مقایسه کردند قلاده های طلیشان را بر منافع ملی ترجیح میدهند و برای نشان دادن اینکه ایرانی نیستند و نبوده اند حاضرند تا ابد دم تکان دهند
  • مسعود ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    چه اصلاح طلب وچه اصول گرا در یک چیز خیلی بهم شبیه هستند وآنهم مفاسد اقتصادی
  • ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    یه کم بیشتر فکر کن شاید فهمیدی چرا ما الان در کشورمان امنیت داریم
  • ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    ای کاش دروغ بود!
  • محمد ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    مثلا چه سیاستی؟
  • محمدحسن ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    کاش کمی در نورد نوام چامسکی پدر علم زبان شناسی امریکا که یکی از بزرگترین مخالفان سیاست های امریکاست و امریکا رو بزرگترین تهدید برای امنیت جهانی شمرد و از سردم داران جنبش وال استریت بود تحقیق میکردن.انسان های ازاده ی زیادی در خاک امریکا هستند که مخالف سرسخت سیاست های امریکان و برای کارشون هزینه میکنند
  • ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    سلام بچه ها ی چندتا نکته میگم خدایی بهش عمل کنین. ********************************این دو روز رو از خواب و خوراکتون بزنید و برا جبهه انقلاب اسلامی و به عنوان ی نذر برا ظهور حضرت حجت تا میتونید تبلیغ کنید.******************************** هرجا ، هروقت و به هر شیوه مثلا: از طریق شبکه های اجتماعی،سایتها و به خصوص چهره به چهره(تو اقوام،دوستان-تو اتوبوس،تاکسی یا هر جای دیگه که بودید) . شاید مهمترین کار که برا تبلیغ باید انجام بدید توزیع لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان که هم اسم داوطلبها و هم کدشون داخلش باشه هست.برا این کار هم از موبایل و هم از طریق چاپ یا تهیه برشورهای کوچک از جاهای معتبر استفاده کنید.حتی اگه امکانش براتون هست از جیب خودتون هم خرج کنید. یا مثلا کلیپ ها و مطالب اساتید و بزرگان مثل استاد عباسی ،استاد رائفی پور،استاد پناهیان،استاد رحیم پور،دکترسراج و... رو تا میتونید منتشر کنید .البتاتوجه کنیدکه دقیق و به جا عمل کنید. -********اصلی ترین موضوع هم این هست که به کل لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان بدون گزینش رای داده بشه وبه هیچ وجه سلیقه ای عمل نشه********.دقت کنید که حضرت آقا فرمودند لیستی رای بدید ،حالا تکلیف شما که ولایی هستید چیه؟! توی سایتها بحث کنید و جواب افرادی که علیه اصولگراها مطلب مینویسند رو بادقت و با صلابت بدید. در مورد طرفهای دیگه تا میتونید برا مردم روشنگری کنید.اصلی ترین چیزی که میتونید روش تمرکز کنید دخیل بودن یه مفسد و مجرم اقتصادی تو بستن لیست اصلاحطلبها(کرباسچی) و همچنین نبودن اقتصاددان در اون لیست هست و حمایت انگلیس..این کار هم اسمش تخریب نیست بلکه روشنگری هست. از طرفی توضیح بدید همین افرادی که تو لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان هستن جلو مفسدان اقتصادی دولتها چه هاشمی چه خاتمی و چه احمدی نژاد و چه روحانی وایسادن(مثل آقای توکلی،زاکانی،نادران،مصباحی مقدم و...).{قضیه کرباسچی-کرسنت-رحیمی معاون احمدی نژاد-رانت 650 میلیون یورویی دولت فعلی}. -نکته بعد همراه داشتن لیست هست.که خیلی مهم هست.پس لیست اسامی همراه با کد نامزدها رو با خودتون ببرید. -با خانواده یا دوستان برید. -اول وقت برید و نذارید برا آخر وقت. -هر مشکلی هم که داشتید یا خدایی نکرده پیش اومد،هر جور شده رای بدید. دقت کنید که هر برگه رای رو تو صندوق خودش بندازید.چون دوتا انتخابات هست ممکنه به خاطر عجله کردن اشتباه بشه. -صبور باشید. ان شاالله همه مون موفق باشیم! برا ظهور دعا کنید...یا حق/
  • ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    سلام بچه ها ی چندتا نکته میگم خدایی بهش عمل کنین. ********************************این دو روز رو از خواب و خوراکتون بزنید و برا جبهه انقلاب اسلامی و به عنوان ی نذر برا ظهور حضرت حجت تا میتونید تبلیغ کنید.******************************** هرجا ، هروقت و به هر شیوه مثلا: از طریق شبکه های اجتماعی،سایتها و به خصوص چهره به چهره(تو اقوام،دوستان-تو اتوبوس،تاکسی یا هر جای دیگه که بودید) . شاید مهمترین کار که برا تبلیغ باید انجام بدید توزیع لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان که هم اسم داوطلبها و هم کدشون داخلش باشه هست.برا این کار هم از موبایل و هم از طریق چاپ یا تهیه برشورهای کوچک از جاهای معتبر استفاده کنید.حتی اگه امکانش براتون هست از جیب خودتون هم خرج کنید. یا مثلا کلیپ ها و مطالب اساتید و بزرگان مثل استاد عباسی ،استاد رائفی پور،استاد پناهیان،استاد رحیم پور،دکترسراج و... رو تا میتونید منتشر کنید .البتاتوجه کنیدکه دقیق و به جا عمل کنید. -********اصلی ترین موضوع هم این هست که به کل لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان بدون گزینش رای داده بشه وبه هیچ وجه سلیقه ای عمل نشه********.دقت کنید که حضرت آقا فرمودند لیستی رای بدید ،حالا تکلیف شما که ولایی هستید چیه؟! توی سایتها بحث کنید و جواب افرادی که علیه اصولگراها مطلب مینویسند رو بادقت و با صلابت بدید. در مورد طرفهای دیگه تا میتونید برا مردم روشنگری کنید.اصلی ترین چیزی که میتونید روش تمرکز کنید دخیل بودن یه مفسد و مجرم اقتصادی تو بستن لیست اصلاحطلبها(کرباسچی) و همچنین نبودن اقتصاددان در اون لیست هست و حمایت انگلیس..این کار هم اسمش تخریب نیست بلکه روشنگری هست. از طرفی توضیح بدید همین افرادی که تو لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان هستن جلو مفسدان اقتصادی دولتها چه هاشمی چه خاتمی و چه احمدی نژاد و چه روحانی وایسادن(مثل آقای توکلی،زاکانی،نادران،مصباحی مقدم و...).{قضیه کرباسچی-کرسنت-رحیمی معاون احمدی نژاد-رانت 650 میلیون یورویی دولت فعلی}. -نکته بعد همراه داشتن لیست هست.که خیلی مهم هست.پس لیست اسامی همراه با کد نامزدها رو با خودتون ببرید. -با خانواده یا دوستان برید. -اول وقت برید و نذارید برا آخر وقت. -هر مشکلی هم که داشتید یا خدایی نکرده پیش اومد،هر جور شده رای بدید. دقت کنید که هر برگه رای رو تو صندوق خودش بندازید.چون دوتا انتخابات هست ممکنه به خاطر عجله کردن اشتباه بشه. -صبور باشید. ان شاالله همه مون موفق باشیم! برا ظهور دعا کنید...یا حق/

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس