آنانی که در روزها و ماه های پس از انتخابات سال 88 فرماندهی آشوب های خیابانی را به عهده گرفته و در کوچه و خیابان شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سر می دادند، امروز در پناه بی تدبیری برخی مدیران دولت تدبیر و امید از سوراخ ها بیرون خزیده و با تصرف گام به گام مناصب و مدیریت های نظام آموزش عالی برآمده اند.

به گزارش مشرق، یکی از اساتید دانشگاه تهران با ارسال یادداشتی به مشرق، نسبت به نفوذ عوامل حزب منحله مشارکت در مدیریت های این دانشگاه هشدار داده و خواستار برخورد دستگاه های مسوول با این عزل و نصب ها شده است. مشرق ضمن انتشار این یادداشت، آمادگی دارد پاسخ مسوولان وزارت آموزش عالی و دانشگاه تهران را نیز منعکس نماید.

**********
1-مدتی است بقایای جبهه منحله مشارکت برای تسخیر مجلس دهم چنگ و دندان تیز کرده و راهبردی را که در سال 78 برای ورود به مجلس ششم آزموده بودند، مجدداً در پیش گرفته اند: استفاده ابزاری از دانشگاهیان و تبدیل دانشگاه به ستاد انتخاباتی و کانون جذب آراء! همانگونه که در سال 78 با طراحی حادثه کوی دانشگاه و پا نهادن بر دوش دانشگاهیان به کرسی های مجلس چنگ انداختند و مجلس ششم را به سیاه ترین مجلس پس از انقلاب تبدیل کردند.

2- آنانی که در روزها و ماه های پس از انتخابات سال 88 فرماندهی آشوب های خیابانی را به عهده گرفته و در کوچه و خیابان شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سر می دادند، امروز در پناه بی تدبیری برخی مدیران دولت تدبیر و امید از سوراخ ها بیرون خزیده و با تصرف گام به گام مناصب و مدیریت های نظام آموزش عالی در پی تبدیل دانشگاه به ستادهای انتخاباتی افراطی ترین نیروهای اصلاحات (بقایای جبهه منحله مشارکت) برآمده اند.

3- در این میان، تسخیر دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی در کشور و محوری ترین دانشگاه ایران در سرلوحه برنامه های براندازان و آشوب طلبان جبهه اصلاحات قرار گرفته و با کمال تأسف در این مسیر، وزیر علوم و رئیس دانشگاه تهران -خواسته و یا ناخواسته - با سکوت و یا تسلیم در برابر فشارها، این جماعت را یاری داده و می دهند.

               دانشگاه تهران در چنگال افراطیون جبهه مشارکت
          
4- در این میان انتصاب یکی از اعضای مرکزیت جبهه منحله مشارکت به مدیریت گروه مطالعات منطقه ای دانشگاه تهران (در روزهای اخیر) به عنوان نمونه ای از طرح تسخیر دانشگاه جای تأمل بسیار دارد. فرد فوق الذکر از جمله متحصنان مجلس ششم است و همراهی او با آشوبگران سال 88 آنچنان عیان است که نیازی به سند و مدرک ندارد و البته نامبرده هم نه تنها این همراهی را تکذیب نکرده، بلکه  آشکارا به حمایت از این جریان پرداخته است. جالب این جاست که نامبرده مدتی پیش به عنوان یکی از اعضای شورای مرکزی انتخابات اصلاح طلبان مشغول به فعالیت شده و همایش تبلیغاتی انتخاباتی زنان اصلاح طلب را با استفاده از امکانات دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران به راه انداخته است.

5- در این میان اظهارنظر سخنگوی محترم دولت (آقای نوبخت) نشان دهنده میزان تسلط جریان آشوب طلب و افراطی اصلاحات بر دولت تدبیر و امید است! در حالی که نوبخت دولت را هم فکر و همراه اصلاح طلبان «معتدل» خوانده است، رئیس دانشگاه تهران در خدمت افراطی ترین چهره های اصلاح طلب قرار گرفته و احکام مدیریتی را به نام چهره های نشان دار جبهه منحله مشارکت (ازجمله فرد منصوب به مدیریت گروه مطالعات منطقه ای) می زند و این یعنی یا جناب سخنگو خلاف واقع بیان کرده اند و یا دانشگاه تهران در حوزه مدیریت دولت تدبیر و امید قرار ندارد و به صورت خودگردان و مستقل از دولت به اجرای طراحی های افراطی ترین بخش های جبهه اصلاحات مشغول است!

دانشگاه تهران در چنگال افراطیون جبهه مشارکت

6- مدتی پیش رهبر معظم انقلاب در دیدار با رؤسای دانشگاه ها از آنان خواستند تا مدیریت ها و مسئولیت های دانشگاهی را به چهره های جوان، انقلابی و متعهد واگذار کنند. حال اینکه چرا رئیس دانشگاه تهران در اقدامی کاملاً متضاد با مطالبه مقام ولایت، فردی مسن با سوابقی نامطلوب (مانند شرکت در تحصن مجلس ششم، عضویت در شورای مرکزی انتخابات اصلاح طلبان، همفکری با فتنه گران سال 88 و...) را به مدیریت گروه مهم مطالعات منطقه ای منصوب کرده است، مطلبی است که ریاست دانشگاه تهران باید در این دنیا و در آخرت پاسخگوی آن باشد!

7- تسلیم بی قید و شرط ریاست دانشگاه تهران در برابر افراطیون و بقایای جبهه منحله مشارکت به حدی است که حامیان فتنه به صورت رسمی تصاویر سران فتنه را در تابلوهای رسمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی نصب می کنند و در نشریات خود به صورتی علنی و صریح از فتنه و فتنه گران حمایت می کنند و انتصاب فرد مذکور به مدیریت گروه مطالعات منطقه ای دانشگاه تهران، جریان افراطی و فتنه گر فعال در دانشگاه تهران را گستاخ تر نموده است!


                            دانشگاه تهران در چنگال افراطیون جبهه مشارکت
 
8- هرچند وادادگی ریاست دانشگاه تهران و سکوت محض وزیر علوم در برابر زیاده خواهی و قدرت طلبی اعضای جبهه منحله مشارکت به حدی است که امید چندانی به اصلاح روندهای فوق نمی رود اما اگر بزرگان دولت تدبیر و امید واقعاً تمایلی به همراهی و همکاری با افراطیون جبهه اصلاحات ندارند و در پس اثبات صداقت خویشند باید به ریاست دانشگاه تهران گوشزد کنند که ایشان باید مجری سیاست های اعتدال باشد و نه افراط! و تسلیم مناصب مدیریتی دانشگاه به بقایای جبهه منحله مشارکت و تبدیل دانشگاه تهران به ستاد انتخاباتی افراطیون آشوب طلب، اهانت به جایگاه علمی نماد آموزش عالی کشور (دانشگاه تهران) و اثبات عدم صداقت دولت تدبیر و امید در شعار اعتدال است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • ناشناس ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    جای بسی تاسف است که فتنه گران و قانون شکنان سال 88 و افراطیون حزب مشارکت مجددا"از سوراخها بیرون خزیده اند و در دانشگاهها مشغول کارهای تبلیغاتی انتخاباتی شده اند !
  • ناشناس ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    ننگ بر فتنه گرانی که در سال 88 با اردوکشی خیابانی و تخریب اموال عمومی و خصوصی و تهدید امنیت ملی پازل دشمن را تکمیل کردند و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سر دادند و دشمن را به تشدید تحریمهای ظالمانه ترغیب کردند .
  • شریف ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    کسانی که از خطوط قرمز نظام و ارزشهای انقلاب تخطی میکنن جایی در ارکان تصمیم گیری و مدیریت کشور نخواهند داشت.
  • ناشناس ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    مرگ بر فتنه گر وطن فروش کافر .
  • جواد ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    در حالی که جمهوری اسلامی " و محور مقاومت " در منطقه جلوی سلطه طلبی غرب را گرفته و تحت انواع فشار ها " قرار داریم " فتنه گران هم" به جای همراهی با ملت "به نیابت از اسراییل " هر روز به دنبال مسئله سازی و حاشیه سازی هستند . بی خود نیست که نتانیاهو " این قدر به این ها دل بسته !
  • حسین ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    اینها اسبهای تروا (تروجان) CIA هستند. مثل حشرات موذی تا شرایط را مساعد میبینند از سوراخها شون میان بیرون و فتنه و موذیگری خودشون را شروع می‌کنن. به نظر شما صد‌ها هزار دلار که به طور رسمی‌ ذکر شده و بلکه میلیونها دلار که قطعاً رغم واقعی‌ هست که مؤسساتی مثل بنیاد سوروس و موقوفه ملی‌ دموکراسی آمریکا (NED) خرج کردن و در لیست ذکر خودشون ذکر کردند که خرج دموکراسی در ایران شده!!!! به چه کسان و گروهایی داده شده ؟
  • ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    مرگ بر فتنه گران مزدور آمریکا و اسرائیل و ننگ بر کسانی که زمینه فعالیت دوباره آنهارا فراهم کردند
  • افشار ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    کاری که اینها کردند هدفشان نابودی نظام بود . تا بحال هیچ کشوری را ندیده ام که اینجور توطئه گران را تحمل کند
  • ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    مرگ بر رئیس فتنه گران ه ر و هامیان جنایتکار و دزدش
  • ریتا ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    چنگال... گرفتار! این چه تیتریه؟ چرا انقدر ارزشگذاری می کنید؟ حاضر نیستم همچین مطلبی رو بخونم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس