کد خبر 535994
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

پنجمین روز سینما انقلاب در حالی برگزار شد که استقبال بی‌نظیری از فیلم «سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی صورت گرفت.

 به گزارش مشرق، پنجمین روز از جشنواره سینما انقلاب بااکران فیلم‌های «بارکد» ساخته مصطفی کیایی، «A157» به کارگردانی بهروز نورانی‌پور و «سیانور» اثر بهروز شعیبی دنبال شد.

در این هم اندیشی و پس از اکران فیلم «بارکد»، نشست هم اندیشی این فیلم با موضوع «دین و سینما» با حضور محمدصادق کوشکی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران برگزار شد.

در بخش دیگر، مستند «A157» اکران شد که این مستند نیز مورد استقبال گسترده حاضران قرار گرفت. این مستند که در جشنواره فجر توانست سیمرغ بلورین بهترین مستند را دریافت کند، به خوبی توانسته اوضاع آوارگان سوری و جنگ داعش در سوریه را نشان دهد. مخاطب با دیدن این مستند به خوبی با آن ارتباط برقرار می‌کند و اشک‌های دیشب حاضران در سالن نیز موید این موضوع است.

اتفاق ویژه روز پنجم، اکران فیلم «سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی بود. این فیلم در سالن شلوغ سوره حوزه هنری اکران شد که هر دو طبقه آن پر شد و عده‌ای نیز بیرون سالن ماندند که از این جهت استقبال گسترده‌ای را برای این فیلم رقم زد.

فیلم سینمایی «سیانور» یک عاشقانه سیاسی است که قصه آن در دهه 50 می‌گذرد، این فیلم روایتگر سازمان مجاهدین خلق و انحراف آن از مسیر اولیه خود، دوران ستم شاهی و البته ساواک است. قسمتی از لوکیشن این فیلم در زندان مخصوص ساواک است که امروز موزه عبرت نام دارد.

اکران «سیانور» در روز پنجم هم اندیشی سینما انقلاب همراه با استقبال گسترده حاضران در سالن بود و پس از پایان فیلم نیز به شدت تشویق شد تا از این نظر فیلم بهروز شعیبی در کنار «نفس» نرگس آبیار به عنوان پر مخاطب‌ترین فیلم‌های امسال لقب بگیرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس