کد خبر 535001
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵

کاندیدای اصولگرایان تهران با بیان اینکه امروز مهم ترین مساله مردم در بحث معیشت است، گفت:‌ دولتمردان قول داده بودند در پسابرجام مشکلات مردم را حل کنند ولی به عقیده کارشناسان هنوز در رکود هستیم.

فروزنده: سال قبل 15 هزار واحد تولیدی تعطیل شدبه گزارش مشرق، اولین نشست از سلسله نشست های کاندیداهای ائتلاف بزرگ اصولگرایان با حضور محمد ناظمی اردکانی و لطف‌الله فروزنده در خبرگزاری فارس برگزار شد.

فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در این نشست اظهار داشت: امروز مهم ترین مساله مردم در بحث معیشت است و دولتمردان قول داده بودند در پسابرجام مشکلات مردم را حل کنند ولی به عقیده کارشناسان هنوز در رکود هستیم.

این فعال اصولگرا تصریح کرد: نگاه پس از برجام و عدم مدیریت واردات نشان می‌دهد حرکتی در جهت رفع مشکلات تولید انجام نخواهد شد و اگر نظام تعرفه گذاری از واحدهای تولیدی حمایت کند می‌توانند شکوفایی ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه دولت فقط شعار می دهد و می گوید پس از برجام همه چیز درست می شود، یادآور شد: 60 هیات تجاری به ایران آمدند ولی کوچکترین قراردادی منعقد نشده است و بسته های ضدرکود دولت کمکی به اقتصاد کشور نبود.

فروزنده خاطرنشان کرد: دولت یک برنامه منسجم برای اداره کشور پس از برجام ندارد و نگاه آن به سمت حمایت از تولید ملی نیست.

وی گفت: رئیس جمهور یکسال پیش گفتند از رکود خارج شدیم ولی بعدا اعضای برجسته دولت گفتند که در رکود هستیم. هیچ کدام از قول های آقای روحانی مانند حل صد روزه مشکلات اقتصادی، بالا بردن ارزش پول ملی و ... عملی نشد.

کاندیدای اصولگرایان تهران ادامه داد: با نگاه فعلی دولت که باور دارد می تواند با ارتباط گیری با قدرت های بزرگ مشکلات را حل کرد، کاری نمی توان انجام داد. 3 هزار شرکت دانش بنیان منتظر حمایت هستند. از رکود خارج نشدیم و روز به روز هم وضع بدتر میشود. این ادعا که مشکلات همه برای دولت قبل بوده، غلط است؛ سال قبل 15 هزار واحد تولیدی تعطیل شده؛ این چه ربطی به دولت قبل دارد.

وی تصریح کرد:  آقایان این دولت مسکن مهر را تعطیل کردند و گفتند که ارز را تک نرخی می کنیم ولی الان سه نرخی است. در دولت قبل اگر تورم بود، کار و اشتغال هم بود. این دولت هر طرح خوبی از دولت قبل را متوقف کرد. مجلس در موضوع نظارت مشکل جدی دارد. امروز نظام بانکی کشور ما طناب‌دار تولید شده و حتی خود دولت هم قبول دارد اما کاری نمی کند.

وی گفت: قرار بود در قبال تعهدات ما در برجام، طرف مقابل تحریم ها را بردارد و تاثیر آن در سفره مردم محسوس باشد. استکبار جهانی به ما امتیازی نداد بلکه با استقامت ما به نتیجه رسید و مجبور شدند که امتیاز بدهند. رئیس جمهور ابتدا برجام یک را به ثمر برساند بعد به سراغ برجام 2 برود. این اظهارات انتخاباتی است و سعی دارد مجلسی با حضور وکیل الدوله تشکیل دهد.

فروزنده گفت: این دولت میل دارد همه اختیارات را در کشور بدست بگیرد و در قانون برنامه بسیاری از اختیارات مجلس را گرفته است. حرف زدن از برجام 2 در شرایطی که هنوز تعهدات طرف مقابل انجام نشده، معنا ندارد. بهتر است دولت مردان شفاف با مردم صحبت کنند و نگاه انتخاباتی نداشته باشند.

این کاندیدای مجلس گفت: مجلس نهم در زمینه نظارت بر برجام و قراردادهای نفتی و کرسنت خوب عمل کرد ولی می توانست بیشتر و بهتر عمل کند. دولت در مباحث اقتصادی باید پاسخگو باشد چون با همین شعار از مردم رای گرفته است.

فروزنده گفت: دوستان دولت فعلی منتقد پرداخت یارانه به ثروت مندان بودند؛ خب چرا هنوز یارانه این افراد را پرداخت می‌کنند. ما مدل های تعدیل اقتصادی که مدیران نوکیسه و آقازاده ایجاد کرد را قبول نداریم. چرا قراردادهای نفتی باید محرمانه و انگلیسی ها آن را بنویسند و مجلس از آن بی خبر باشد؟ وزیر نفت کار را در پروژهای پارس جنوبی از دست متخصصان ایرانی گرفت و گفته است که شرکت های خارجی خواهند آمد، اما هنوز اتفاقی در این زمینه نیفتاده است.

وی گفت: با توجه به عذم تحقق وعده های دولت احساس می کنم مردم مجلسی را بر می گزینند که بتواند به دولت کمک کند و برنامه مشخصی برای خروج از رکود داشته باشد. پیش بینی می کنم مجلسی اصولگرا و توانمند در برابر استکبار و آشنا به مشکلات مردم تشکیل شود. اصلا فکر نمی کنم مجلسی شبیه مجلس پنجم تشکیل شود بلکه فکر می کنم مجلسی مانند مجلس هفتم تشکیل شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    0 0
    ..........کی میگه رکود هس؟کی میگه بیکاری چیه؟کیه که میگه اعتیاد هست؟کی میگه شیشه پدر نسل ایرانی رو از بیخ کنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس