عضو ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه روحانی می‌خواهد فضایی بسازد که مجلسی وکیل الدوله شکل دهد اظهار داشت: مردم باید بدانند که دولت حق دخالت و مهندسی در انتخابات را ندارد و این حرکات و رفتارها کاملاً زیر سوال است.

به گزارش مشرق، لطف الله فروزنده عضو ائتلاف اصولگرایان پیرامون علل اجرای برنامه‌هایی چون کلاس برجام و طرح پرسش مهر با موضوع برجام اظهار داشت: آقای روحانی و تیمشان معتقدند که با برجام همه مشکلات حل می‌شود.

وی افزود: ما با دلایل محکم معتقدیم که برجام تا حدی تاثیر داشته و آن چیزی که می‌تواند مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کند توجه به توانمندی‌های داخلی و اقتصاد مقاومتی است.

فروزنده با اشاره به برنامه‌های انتخاباتی دولت و با بیان اینکه آقای روحانی می‌خواهد فضایی بسازد که یک مجلس وکیل الدوله را شکل دهد خاطر نشان کرد: چیزی که مهم است مردم ما باید بدانند که دولت حق دخالت و حق مهندسی در انتخابات را ندارد و این حرکات و رفتارها کاملاً زیر سوال است؛ ملت این را می‌فهمند و نشان خواهند داد.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    0 0
    ملت نماینده گانی می خواهند که که با دولتی که منتخب مردم است هماهتگ بوده و مانع تحقق اهداف آن نباشند! آقای دکتر روحانی هم هرچه می گویند به نمایندگی از ملت است!
  • نیما ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    0 0
    مردم نمایندگانی نمی خواهند که در برابر فساد اقتصادی دم برنیاورند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس