وی ادامه داد: در این فیلم فضای مبارزاتی دهه ۵۰ با درام همراه شده است و در چنین شرایطی این ایده به ذهنمان خطور کرد که برای طراحی پوستر از گرافیک طراحی پوستر فیلم های همان دوران استفاده کنیم.
این طراح پوستر با تاکید بر اینکه در طراحی پوستر فیلم به فضای گرافیک پوسترهای دهه ۵۰ وفادار بوده است، بیان کرد: این وفاداری در طرح لوگوی فیلم و افکت ها گرافیکی که به پوستر داده شده و شامل سایه های اگزجره در لوگو است هم دیده می شود. در کنار آن از رنگ زرد خام و ساده در پشت پوستر استفاده کرده ایم به گونه ای که این پوستر مخاطب را به یاد گرافیک پوسترهای دهه ۵۰ می اندازد.
میرزا مصطفی همچنین خبر داد: زمان اکران فیلم، ورژن های دیگری از پوستر طراحی می کنیم که در صورت تایید تهیه کننده و کارگردان پوسترهای بدون عکس نیز خواهیم داشت ولی همه پوسترهایی که برای این فیلم طراحی می شود به گرافیک دهه ۵۰ وفادار خواهد بود.
وی درباره استفاده از رنگ زرد در پوستر «سیانور» توضیح داد: رنگ زرد علاوه بر اینکه جذاب است و به دیده شدن پوستر کمک می کند، معمولا مقداری نگرانی را هم به مخاطب القا می کند و به مخاطب این فیلم القا می کند تا برای دیدن «سیانور» کمی نگران باشد.
طراح پوستر فیلم «سیانور» بیان کرد: به دلیل اینکه تهیه کنندگان اهمیتی به گرافیک حرفه ای در پوستر فیلم ها نمی دهند شرایطی پیش آمده که پوستر فیلم ها در هر ژانری شبیه هم شدهاند. فکر می کنم در چنین شرایطی تفاوت و سادگی پوستر فیلم «سیانور» می تواند برای مخاطب جذابیت داشته باشد و بی شک با دیدن این اثر سینمایی و حس حال و هوای فیلم متوجه می شود که چرا چنین پوستری برای «سیانور» طراحی شده است.
میرزا مصطفی در پایان گفت: در دهه ۵۰ یک سبک گرافیکی در طراحی پوسترهای سینمایی وجود داشت که تبدیل به نوعی هویت گرافیکی سینمای آن دوران شده بود و در طراحی پوستر «سیانور» تمام موارد گرافیکی آن دوران مورد توجه قرار گرفته است.